Việc làm QA Solutions

Cập nhật 25/05/2024 17:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần QA Solutions
Senior Email Marketing Specialist
QA Solutions 2.5★
2 đánh giá 5 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên

Mô tả Công việc

● Position: Senior Email Marketing Specialist

● Level: Mid to Senior

● Employment Type: Full-Time, 100% Remote

● Working Hours: Monday - Friday, 8:00 - 17:00 Vietnam Time Zone

● Location: Preferably Ho Chi Minh City

Yêu Cầu Công Việc

JOB SUMMARY:

We are seeking a passionate Senior Email Marketing Specialist to elevate our email marketing efforts. You will connect with our audience and turn subscribers into loyal customers through compelling email and SMS campaigns.

KEY RESPONSIBILITIES:

Strategic Planning:

●        Develop and implement email marketing strategies using Klaviyo (preferred) for the U.S. market.

●        Align email initiatives with overall marketing and sales goals.

Campaign & Flow Management:

●     Design, execute, and optimize high-performing email campaigns (both promotional and non-promotional) and automated flows—including welcome series, abandoned cart reminders, post-purchase follow-ups, re-engagement initiatives, etc.—following the customer journey to address pain points and improve conversion rates.

●        Ensure all campaigns & flows are aligned with the customer lifecycle and address specific customer needs at each stage.

Content Creation:

●        Collaborate with the design team to produce visuals that align with our brand voice.

●        Ensure content resonates with the U.S. audience and communicates our value proposition.

Segmentation & Personalization:

●        Utilize customer data and behavior analysis to create targeted segments and personalized messaging.

●        Implement dynamic content to enhance customer experience and maximize conversion rates.

●        Maintain clean email lists and manage opt-outs and preferences.

Analytics & Reporting:

●        Monitor and analyze campaign metrics (open rates, click-through rates, conversions).

●        Provide insights and recommendations for improvement.

●        Prepare detailed weekly, monthly, and quarterly performance reports.

A/B Testing:

●        Conduct regular A/B tests to optimize subject lines, preview text, content, send times, and other variables for maximum engagement.

●        Document findings and integrate successful strategies into future campaigns.

Market Research:

●        Stay updated on the latest trends in email marketing, lighting industry developments, and competitor activities in the U.S. market.

●        Identify opportunities for innovation and growth within the email marketing channel.

REQUIREMENTS:

●        2-5 years of email marketing experience, preferably in e-commerce or lighting/home decor targeting the U.S.

●        Proven success in boosting customer engagement and sales through email marketing.

●        Proficient with email platforms (Klaviyo preferred) and HTML/CSS for email templates.

●        Experience with SMS marketing is a plus.

●        Customer-centric mindset with a focus on enhancing customer experience.

●        Strong data interpretation skills and experience with A/B testing.

●        Excellent English communication skills with attention to detail.

●        Ability to write compelling, on-brand copy.

KEY COMPETENCIES:

●        Innovative and creative in crafting engaging email content.

●        Strong visual aesthetic sense.

●        Excellent organizational skills and ability to meet tight deadlines.

●        Collaborative team player.

●        Familiarity with U.S. market trends and consumer behavior in the lighting and home decor sectors.

●        Data-driven & proactive mindset

Thông tin khác

  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: 15 Tr - 17 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
38/6N Nguyễn Văn Trỗi, Phường 15, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Ở QA Solutions, chúng tôi thiết kế một hệ thống quản lý riêng cho toàn bộ vấn đề của khách hàng – QA Ticketing System. Với hệ thống này, sẽ giúp cho chúng tôi theo dõi sát sao tình trạng của khách hàng, điều này giúp hạn chế tối đa các vấn đề của khách hàng bị “trôi đi”, không được xử lý kịp thời và đúng hạn.

Với dịch vụ phần mềm quản lý bệnh viện – SmartHospital mà công ty QA Solutions cung cấp, Quý Khách hàng càng có nhiều sự trải nghiệm trong quá trình sử dụng sẽ giúp Quý vị càng hiểu rõ hơn hệ thống quản lý của mình và từ đó sẽ có những thay đổi phù hợp với qui mô cũng như sự phát triển của Bệnh viện. Đây chính là sự khác biệt của công ty QA Soltions. Sản phẩm mà chúng tôi cung cấp không chỉ dừng lại ở việc triển khai thành công hệ thống ban đầu, mà còn không ngừng tiếp tục cải tiến, nâng cấp phần mềm theo nhu cầu của khách hàng, để đảm bảo hệ thống luôn được ổn định và phát triển tiếp sau đó.

Nhờ áp dụng thành công công nghệ tiên tiến này của Mỹ vào lĩnh vực phát triển hệ thống quản lý bệnh viện, chúng tôi tin rằng đây là cơ chế duy nhất hiện nay có thể đem lại thành công trong việc triển khai hệ thống phần mềm quản lý Bệnh viện tại Việt Nam.


Review QA Solutions

2.5
2 review

16/11/2022
Lập trình viên tại Hồ Chí Minh

Công ty hơi trầm, mọi người chỉ lo làm không biết giỡn. Bước vào cty như là cái chùa vừa nghiêm vừa im.

10/11/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lúc nào cũng rình để cắt giảm lương và chế độ nhân viên. Dịch dã không hỗ trợ được gì mà còn OT không tính lương

Bạn làm việc tại QA Solutions? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo QA Solutions

QA Solutions

Click để đánh giá