Mô tả công việc
2. Align working practices and conduct with Banyan Tree Hotels & Resorts’ Vision as Laguna Lang Co’ Vision; consistently strive to meet and exceed the expectations of both internal and external guests
3. Provide support to Marketing Department
4. Maintain and update database for marketing communications and public relations
5. Demonstrate effective verbal and non-verbal communication skills
6. Co-ordinate media activities and on-site media events
7. Compile daily and monthly news clippings and marketing communications reports
8. Assist in composing and translating press releases
9. Provide and update hotel information internally and externally
10. Organize, co-ordinate and conduct media related site inspections
11. Prepare content, images and maintain social media presence across all digital channels;
12. Use digital marketing techniques and tools to drive traffic to company pages;
13. Innovate and present new marketing platforms and strategies. Keep abreast of new social media sites, web technologies, and digital marketing trends; implement these new technologies in developing campaigns and update current campaigns to include new information;
14. Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
15. To develop and maintain good relations with customers and other departments
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Attractive benefits
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Tree Group
Yêu cầu công việc
- Maintain a professional appearance
- Co-ordination of marketing aspects of the departments operation to ensure that the services of the Department are delivered to guests or internal customers with the aim of exceeding guest expectations and in accordance with the company’s standards and procedures.
Yêu cầu hồ sơ
- CV in English with image attached
- Send the updated CV to us or apply directly via Hoteljob
Like us on Facebook for more job opportunities at Banyan Tree Lăng Cô and Angsana Lăng Cô
https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Ở QA Solutions, chúng tôi thiết kế một hệ thống quản lý riêng cho toàn bộ vấn đề của khách hàng – QA Ticketing System. Với hệ thống này, sẽ giúp cho chúng tôi theo dõi sát sao tình trạng của khách hàng, điều này giúp hạn chế tối đa các vấn đề của khách hàng bị “trôi đi”, không được xử lý kịp thời và đúng hạn.
Với dịch vụ phần mềm quản lý bệnh viện – SmartHospital mà công ty QA Solutions cung cấp, Quý Khách hàng càng có nhiều sự trải nghiệm trong quá trình sử dụng sẽ giúp Quý vị càng hiểu rõ hơn hệ thống quản lý của mình và từ đó sẽ có những thay đổi phù hợp với qui mô cũng như sự phát triển của Bệnh viện. Đây chính là sự khác biệt của công ty QA Soltions. Sản phẩm mà chúng tôi cung cấp không chỉ dừng lại ở việc triển khai thành công hệ thống ban đầu, mà còn không ngừng tiếp tục cải tiến, nâng cấp phần mềm theo nhu cầu của khách hàng, để đảm bảo hệ thống luôn được ổn định và phát triển tiếp sau đó.
Nhờ áp dụng thành công công nghệ tiên tiến này của Mỹ vào lĩnh vực phát triển hệ thống quản lý bệnh viện, chúng tôi tin rằng đây là cơ chế duy nhất hiện nay có thể đem lại thành công trong việc triển khai hệ thống phần mềm quản lý Bệnh viện tại Việt Nam.
Review QA Solutions
Công ty hơi trầm, mọi người chỉ lo làm không biết giỡn. Bước vào cty như là cái chùa vừa nghiêm vừa im.
Lúc nào cũng rình để cắt giảm lương và chế độ nhân viên. Dịch dã không hỗ trợ được gì mà còn OT không tính lương