Việc làm RELIA Việt Nam

Cập nhật 29/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần RELIA Việt Nam
HR Manager
RELIA Việt Nam 3.5★
2 đánh giá 24 việc làm 36 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 15/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/02/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 222-226 Hoang Hoa Tham, Ward12, Tan Binh Dist, HCMC

Mô tả công việc

DUTIES:

1. Recruitment:

  • Build human resource plans monthly, quarterly, yearly based on the Operation business and business plan from Project managers, head of department.
  • Responsible for the quality and quantity of employees for departments and projects on time.
  • Provide expertise and experience in recruitment and human resource management for Project managers, head of department.
  • Propose and implement employee evaluation, make report of monthly turnover rate as well as propose methods to improve candidate qualify and reduce turnover rate.
  • Propose and control effective recruitment budget monthly, yearly.

2. Training:

  • Cooperate with Project managers, head of department to implement and coach training courses.
  • Follow, evaluate trainees and propose effective and practical training methods.

3. HR management:

  • Responsible to build up, propose working process, forms related to recruitment, training, employee data management, candidate evaluation, reports, ....
  • Responsible to share employee company regulation, salary and incentive policies, job description, HR procedures accordingly: training, probation, labor contract, HR policies, promotion, demotion, termination or dismissal...as current labor law and Company regulation.

4. Compensation and Benefits:

  • Checking all information: working days, OT hours, Night shift hours, night shift allowance, bonus, deduction, Insurance, PIT, total, net incomes, bank information.... - Submit Salary documents for approval and bank transfer to personal account: Salary Table, Payment Memo, Bank Statement, Bank Transfer...
  • Fax bank statement and Bank Transfer to Bank.
  • Follow and solve the matter that occurred during bank transfer: Wrong bank account, refax...
  • Prepare Pay-slip for each staff: Pay-slip, fold, classify and deliver to head of each Project
  • Responsible to solve salary matter after payment: employee's question about their salary, calculation...
  • Manage and file hard copies of salary documents, Insurance (Social, Health, Unemployment), PIT, Labor Law.

5. Organization culture:

  • Develop company culture platform and implement relevant activities to motivate the employee for their better performance.

6. Perform other tasks assigned by General Director.

  • Working time: 8h30 - 17h30, Monday - Friday (off Saturday, Sunday).
  • Address: 222 – 226 Hoang Hoa Tham Street, Ward 12, Tan Binh District, HCMC.

Yêu cầu công việc

- Education: Bachelor degree on Human Resource Management, BA, Economy, English.
- Experience: At least 2 years of experience in similar positions.
- Language skill: Fluent English.
- Good understanding of Vietnamese Labor Code, Insurance and PIT law.
- Have excellent writing & reporting skill.
- Advanced skills in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, and Outlook), Powerpoint, and creative design.
- Abilities: Work independently.
- Build good relationships internally & externally.
- Organization and Strategic thinking.
- Flexible thinking and problem-solving.
- Team-leadership, persuasiveness, adaptability.
- A flair for appreciation of workflow processes, systems and internal control.
- Openness, attention to detail and focus on work, transparency and accountable.

Quyền lợi được hưởng

- Salary: Negotiable (Negotiable salary according to ability).
- 14 days of leave/year.
- 13th month salary and periodic salary increase.
- Participating in social insurance and health insurance with a full salary.
- Health care (PVI) insurance package.
- Periodic health examination.
- The Trade Union, travel, party and enjoy holidays, Tet, joys, birthdays...

Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần RELIA Việt Nam
RELIA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Detech II, số 107 Nguyễn Phong Sắc, phường Dịch Vọng Hậu, quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty Cổ phần Relia Việt Nam là công ty có vốn đầu tư của Nhật Bản thuộc tập đoàn Relia group tại Tokyo, chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng và các dịch vụ trọn gói khác cho khách hàng. Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản. Relia Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ thuê ngoài - BPO tại Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành


Review RELIA Việt Nam

3.5
2 review

11/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mới đổi tên công ty, là công ty bên thứ 3, ai cũng được nhận, lương rất thấp (RV)

18/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Quy trình đào tạo chuẩn, học hỏi được nhiều công việc, mọi người hỗ trợ lẫn nhau trong công việc (RV)

Bạn làm việc tại RELIA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo RELIA Việt Nam

RELIA Việt Nam

Click để đánh giá