WHO WE ARE:
Innovature BPO provides business and technology outsourcing services to clients in North America and Asia Pacific Region. We enable clients to become high-performance businesses and create long-term relationships by helping drive productivity and efficiency while delivering measurable results. Our commitment is to attract, develop and retain the best talents for our business, challenge our people, demonstrate “can-do” attitude and foster a collaborative and mutually supportive environment.
For more information about us, please access https://innovatureinc.com
WHAT YOU WILL BE DOING:
- Support to deliver key AR/AP tasks and processes including billing, cash application, reconciliation, audits, & collections for assigned customers.
- Support to periodically audit invoice data to ensure billing accuracy. Take a proactive approach to identify and mitigate errors that could lead to collection risks.
- Support to conduct monthly audits for appropriate revenue reporting and matching costs following U.S. GAAP.
- Other tasks requested by the manager.
WHAT WE ARE LOOKING FOR:
- University student or recent graduate majoring in Accounting, Auditing;
- Good spoken and written English;
- Able to work independently, always ready to learn and perform tasks well.
WHAT WE OFFER: We treat people fairly and with dignity, keeping a healthy perspective about life and work and fostering a positive and enjoyable work environment with appealing benefits as below:
- Attractive internship allowance
- An English-speaking environment
- Opportunity to promote to full-time
WORKING LOCATION: 9th Floor, Ree Tower, 9 Doan Van Bo, Ward 13, District 4, Ho Chi Minh City
WORKING HOURS: 9PM – 6AM | Night shift (Mon – Fri)
We welcome talents to apply via [email protected]
At Innovature, we are proud to be an equal opportunities employer.
We believe in making decisions about our employees’ careers based solely on their ability to perform and grow within their roles, regardless of gender, nationality, ethnic origin, religion or belief, disability, age, sexual orientation, and identity.
We are committed to building a culture where every individual feels respected and valued. We strive to create an environment free from discrimination and harassment, where all voices are heard, and everyone has the opportunity to thrive.
Our dedication to fostering a diverse, equitable, inclusive, and accessible workplace is central to our mission.
Công ty Cổ phần Relia Việt Nam là công ty có vốn đầu tư của Nhật Bản thuộc tập đoàn Relia group tại Tokyo, chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng và các dịch vụ trọn gói khác cho khách hàng. Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản. Relia Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ thuê ngoài - BPO tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review RELIA Việt Nam
Mới đổi tên công ty, là công ty bên thứ 3, ai cũng được nhận, lương rất thấp (RV)
Quy trình đào tạo chuẩn, học hỏi được nhiều công việc, mọi người hỗ trợ lẫn nhau trong công việc (RV)