The job holder is responsible for performing a variety of administrative activities including secretarial dutires, ordering of supplies, scheduling appointments and travel, responding to information requests, preparing reports as well as providing events and meeting support.
Key Accountabilities (1)
Administrative Support
- Schedule and manage meetings, calls, and other meetings
- Manage database files, store official documents, related papers, contracts and documents
- Arrange to print, scan or photocopy documents as required at the unit
- Prepare documents for meetings, business trips
- Welcoming, guiding experts and guests as assigned
- Enforce established internal policies, regulations and procedures within the organization
- Answer questions by phone, email or face-to-face - to the extent allowed
- Take notes in the meeting minutes, take notes on reminders of superiors
- Prepare meeting rooms, print documents (if any) before the official meeting takes place
- Store approved documents as assigned
Key Accountabilities (3)
Key Relationships - Direct Manager
Head of Division
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Assistants in Head of Divisions, BOD Office and Chairman Office
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services, agencies and relevant authorities
Success Profile - Qualification and Experiences
- A Diploma certificate or higher in Finance, Banking, Economics, Business Administration, Management or a relevant discipline
- At least 3 years of experience in a similar role providing administrative support
- Strong organization skills and able to juggle multiple competing tasks / demands
- Able to work independently, exercise judgement and maintain confidentiality
- Proficient in MS Office (Powerpoint, Word, Excel, Outlook)
- Meticulous and pays attention to details
- English standard of proficiency as required for the role
Công ty Cổ phần Relia Việt Nam là công ty có vốn đầu tư của Nhật Bản thuộc tập đoàn Relia group tại Tokyo, chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng và các dịch vụ trọn gói khác cho khách hàng. Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản. Relia Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ thuê ngoài - BPO tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review RELIA Việt Nam
Mới đổi tên công ty, là công ty bên thứ 3, ai cũng được nhận, lương rất thấp (RV)
Quy trình đào tạo chuẩn, học hỏi được nhiều công việc, mọi người hỗ trợ lẫn nhau trong công việc (RV)