Việc làm RELIA Việt Nam

Cập nhật 16/12/2024 20:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần RELIA Việt Nam
Intern (40000154)
RELIA Việt Nam 3.5★
2 đánh giá 40 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder is responsible for performing a variety of administrative activities including secretarial dutires, ordering of supplies, scheduling appointments and travel, responding to information requests, preparing reports as well as providing events and meeting support.

Key Accountabilities (1)
Administrative Support

  • Schedule and manage meetings, calls, and other meetings
  • Manage database files, store official documents, related papers, contracts and documents
  • Arrange to print, scan or photocopy documents as required at the unit
  • Prepare documents for meetings, business trips
  • Welcoming, guiding experts and guests as assigned
  • Enforce established internal policies, regulations and procedures within the organization
  • Answer questions by phone, email or face-to-face - to the extent allowed
  • Take notes in the meeting minutes, take notes on reminders of superiors
  • Prepare meeting rooms, print documents (if any) before the official meeting takes place
  • Store approved documents as assigned

Key Accountabilities (2)

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Head of Division

Key Relationships - Direct Reports

Key Relationships - Internal Stakeholders
Assistants in Head of Divisions, BOD Office and Chairman Office

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services, agencies and relevant authorities

Success Profile - Qualification and Experiences
  • A Diploma certificate or higher in Finance, Banking, Economics, Business Administration, Management or a relevant discipline
  • At least 3 years of experience in a similar role providing administrative support
  • Strong organization skills and able to juggle multiple competing tasks / demands
  • Able to work independently, exercise judgement and maintain confidentiality
  • Proficient in MS Office (Powerpoint, Word, Excel, Outlook)
  • Meticulous and pays attention to details
  • English standard of proficiency as required for the role
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần RELIA Việt Nam
RELIA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Detech II, số 107 Nguyễn Phong Sắc, phường Dịch Vọng Hậu, quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty Cổ phần Relia Việt Nam là công ty có vốn đầu tư của Nhật Bản thuộc tập đoàn Relia group tại Tokyo, chuyên cung cấp các dịch vụ chăm sóc khách hàng và các dịch vụ trọn gói khác cho khách hàng. Với đội ngũ lãnh đạo tâm huyết, nhân viên chuyên nghiệp và các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm đến từ Nhật Bản. Relia Việt Nam đang phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ thuê ngoài - BPO tại Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành


Review RELIA Việt Nam

3.5
2 review

11/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mới đổi tên công ty, là công ty bên thứ 3, ai cũng được nhận, lương rất thấp (RV)

18/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Quy trình đào tạo chuẩn, học hỏi được nhiều công việc, mọi người hỗ trợ lẫn nhau trong công việc (RV)

Bạn làm việc tại RELIA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo RELIA Việt Nam

RELIA Việt Nam

Click để đánh giá