Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
- Collaborate with various department heads to understand their talent needs and devise recruitment strategies accordingly.
- Identify, attract, and engage top talent through various sourcing methods, including job boards, social media, and networking events.
- Review and improve current recruitment processes to ensure fairness, efficiency, and compliance with labor laws and company policies.
- Partner with expatriates and expat teams to understand their unique talent requirements and provide tailored recruitment support in diverse cultural settings.
- Utilize data and analytics to assess the effectiveness of recruitment strategies and recommend improvements.
- Build strong relationships with candidates, both local and expatriate, providing a positive and seamless recruitment experience.
- Stay updated on industry trends and best practices in talent acquisition to continuously enhance the recruitment process.
- Other tasks are assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a relevant field.
- Proven experience in talent acquisition or recruitment, with a focus on designing and implementing recruitment SOPs.
- Experience working with expatriates and a deep understanding of different cultures and international recruitment practices.
- Strong knowledge of HR policies, employment legislation, and best practices in talent acquisition.
- Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills.
- Certification in HR or talent acquisition is a plus.
Trở thành nền tảng quản lý khách sạn hàng đầu cho các khách sạn chuỗi ở khu vực Đông Nam Á.
Công ty Cổ phần Sản xuất và Kinh doanh phần mềm VinHMS chuyên cung cấp các sản phẩm công nghệ chất lượng cao, tối ưu hóa hoạt động kinh doanh của doanh nghiệp. VinHMS hiện là đối tác chính thức của Expedia, Traveloka, Traveloka, Booking.com, TripAdvisor, Google, Amazon, là công ty đầu tiên tại VN trở thành thành viên của HTNG - Hiệp hội chuẩn hóa giao thức quốc tế cho các phần mềm của khách sạn.
Tầm nhìn: Trở thành nền quản lý khách sạn hàng đầu cho các chuỗi khách sạn ở khu vực Đông Nam Á.
Chiến lược: Xây dựng nền tảng quản lý khách sạn với khả năng mở rộng & tích hợp dịch vụ nhu cầu quản lý toàn diện các hoạt động hoạt động của chuỗi khách sạn.
Review VinHMS
Sếp kỹ năng lãnh đạo kém, quyết định và đánh giá theo cảm tính, không biết phân biệt thực hư
Sếp tốt(IT)
Sếp tốt, đồng nghiệp vui vẻ(IT)