Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
NHÀ MÁY SƠN ĐỒNG NAI được thành lập từ năm 1987. Năm 2000, Nhà máy được chuyển đổi từ loại hình doanh nghiệp nhà nước sang công ty cổ phần : CÔNG TY CỔ PHẦN SƠN ĐỒNG NAI.
Các sản phẩm của Công ty bao gồm :
- Sơn nước DONASA.
- Sơn Alkyd DONA.
- Sơn chống thấm, cách nhiệt SUN MASTER.
- Bột trét tường DONASA.
- Sơn EPOXY, POLYURETHANE.
Ngoài ra Công ty còn hợp tác sản xuất với 3 đối tác:
Công ty International Paint Pte.Ltd thuộc tập đoàn AKZO NOBEL Hà Lan.
Chuyên sản xuất các loại sơn dùng cho tàu biển, giàn khoan dầu khí và các công trình xây dựng công nghiệp.
Công ty PPG Việt Nam thuộc tập đoàn PPG Mỹ. Chuyên sản xuất sơn dùng cho tấm lợp và một số loại sơn công nghiệp khác.
Công ty Albesti Insultec Paints Pty. Ltd ( Australia). Chuyên sản xuất sơn chống thấm, sơn cách nhiệt.
Lĩnh vực hoạt động:
Sản xuất và kinh doanh các sản phẩm ngành sơn.
Xuất nhập khẩu nguyên liệu và sản phẩm liên quan đến ngành sơn.
Dịch vụ thi công về sơn.
Năng lực sản xuất: 15.000 tấn / năm.
Hệ thống quản lý: Công ty áp dụng Hệ thống quản lý theo tiêu chuẩn quốc tế ISO 9001 : 2000.