Mô tả công việc
• Work closely with the Marketing Manager and Creative Team to produce suitable artwork and content for L Concepts’ brands’ social media pages, aligned with the monthly content plans.
• Update and manage L Concepts’ social media content plans to meet marketing objectives.
• Execute content for Instagram and Facebook, publishing 5-7 posts weekly, in line with marketing goals and strategies, adhering to the brands’ visual identities.
• Respond to comments and engage with followers on Instagram and Facebook in a timely manner, using the appropriate brand tone of voice.
• Run, analyze, and monitor social media campaigns, measure results, and report findings.
• Devise a clear system to track and analyze social media performance.
• Identify international bloggers and influencers to engage for brand leverage and build a comprehensive influencer database.
• Identify potential new customer segments and propose measurable methods to engage these audiences through social media.
Visual Merchandising (VM):
• Develop and implement monthly visual merchandising plans for retail items, ensuring alignment with brand standards and marketing campaigns.
Content Creation & Analytics:
• Collaborate with internal teams to create engaging content for digital and offline marketing channels.
• Monitor, analyze, and report on the performance of all marketing activities, providing data-driven insights to improve strategies.
• Create weekly and monthly reports on social media performance and emerging industry trends.
Press & Media Management:
• Research, build, and maintain L Concepts’ press and media contact database.
• Monitor and document mentions of L Concepts’ brands in the press, online, and on social media.
Trend Analysis:
• Stay updated on emerging industry trends and technologies, sharing insights in weekly reports.
Event Coordination:
• Assist in planning and executing brand events and activations, ensuring alignment with marketing objectives.
Quyền lợi được hưởng
Employee Discounts: Discounts on meals and beverages at the restaurant.
Positive Work Environment: Work in a friendly and supportive team atmosphere.
Join statutory insurance after probation
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or a related qualification in the field.
1 year of experience in F&B Marketing OR 2 years of experience in MKT (including intern period)
Prior experience in the F&B or hospitality industry is preferred.
English speaking and writing is a must.
Yêu cầu hồ sơ
• HR Department contact:
- Phone:0342836222
Tập đoàn quốc tế Baliogo (tiền thân là Tập đoàn OGO) được thành lập năm 2021 tại Hà Nội.
Nhà sáng lập: ông Mai Đắc Chung, ông Nguyễn Xuân Thụ.
Địa chỉ trụ sở chính: Số 45 Central Street, Sunrise A, The Manor Central Park, Đường Nguyễn Xiển, Phường Đại Kim, Quận Hoàng Mai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam…
Công ty Cổ phần Tập đoàn Quốc tế BALIOGO mang sứ mệnh tạo ra hệ sinh thái các dòng sản phẩm chăm sóc cuộc sống và con người với thành phần thiên nhiên và sử dụng công nghệ sinh học, thân thiện với môi trường và an toàn cho người sử dụng. Chúng tôi tự hào là một trong những đơn vị hàng đầu tại Việt Nam bắt kịp xu thế sống xanh của các quốc gia phát triển nhất trên thế giới, góp phần bảo vệ sức khỏe toàn diện và bảo vệ môi trường sống lành mạnh từ việc cung cấp dòng sản phẩm organic nguồn gốc tự nhiên.
Tầm nhìn
Trong tương lai, Tập đoàn quốc tế Baliogo hướng tới trở thành tập đoàn doanh nghiệp đa ngành, đa lĩnh vực không chỉ tại Việt Nam mà còn vươn tầm ra thế giới nhằm đem lại những giá trị cao cả về mặt kinh tế lẫn lĩnh vực đào tạo. Chúng tôi đã và đang không ngừng phấn đấu để khẳng định đẳng cấp, uy tín và vị thế của mình trên thương trường trong và ngoài nước.
Sứ mệnh