Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Build up relationship with the counterpart at customer’s premises, but the Sales Support do not perform the tasks of a full-fledged Key Account Coordinator
· Actively update costs and selling rates in coordinate with Account Owner
· Actively introduce and build up relationship with customer
· Actively quote within standard KPI the customer for new enquiries and new lanes
· Procurement of costs: Overseas contact for rate request after get information from Sales Executive.
· Prepare official quotation and submit to customer on timeline. KPI: General cargo 1 days, other 2 days
· Help to promote growth of business of customer with Rhenus by developing relationship and upselling existing and new business.
· Support Sales Executive in term of follow customer documentation for new customer/new instruction such as customer company register, Por Por 20 and others document relating to customs clearance process.
· Work with company ticketing system according to given SOP until ticket is closed.
· Create necessary company documentation in order to set up customer and its shipment handover to Operations (JI, etc.).
· Be standby for customer in case of operational issue and solve or escalation in order to involve account owner on time
· Arrange and prepare others information per management assignment and response to enquiry timely including others special assignment:
o Support to qualify potential customer to Sales Executive: sales campaigns, cold calls etc. (outside of daily tasks of account owner to sales support)
Any others job assigned by superior
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree or higher in business, logistics or any related fields
- At least 1-2 year(s) experience in marketing, freight forwarding business or related fields
- Good knowledge of freight forwarding and logistics service
- Possess strong interpersonal skills and be able to work independently
- Knowledge in computer system and Microsoft Office, Word
- High attention to detail
- Good geographical knowledge, both global and locally.
- Good command in written and spoken English
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tiền thân là những doanh nghiệp hoạt động trong các ngành công nghiệp chế tạo và xuất khẩu lao động Nhật Bản, Hàn Quốc. GP Holdings được thành lập theo chủ trương sắp xếp đổi mới các doanh nghiệp Nhà nước của Lãnh đạo Thành phố. Sự ra đời của GP Holdings được hy vọng sẽ đặt nền tảng phát triển cho nền kinh tế của Thành phố Hà Nội và các vùng lân cận. GP Holdings tự hào là một tập đoàn đa lĩnh vực với 4 nhóm hoạt động trọng tâm, bao gồm: – Công nghiệp chế tạo – Đầu tư – Thương mại – Dịch vụ Hệ sinh thái của GP Holdings bao gồm 3 công ty chính: Công ty Cổ phần AMA Bắc Ninh, công ty TNHH Hợp tác Lao Động và Thương mại ISM, công ty TNHH Hợp tác Lao động và Thương nghiệp Thái Bình.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH theo quy định nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Các ngày nghỉ lễ và du lịch hàng năm cùng công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 16/03/2022
Mission
Tầm nhìn: Trở thành thương hiệu tiên phong trong cung cấp giải pháp xử lý mùi hôi thối rác thải sử dụng bằng chế phẩm sinh học.
Sứ mệnh: Mang lại cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm với giá thành hợp lý bằng nỗ lực sáng tạo và đổi mới không ngừng trong các giải pháp quản lý, thiết kế và thi công.
Giá trị cốt lõi: Tích cực Sáng tạo - Làm việc Nhiệt huyết - Tuân thủ kỷ luật - Thực thi Uy tín - Nội bộ Đoàn kết.