Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc QTC được thành lập vào ngày 26/10/2018, chuyên phân phối các bất động sản của CĐT Vinhomes.
Hơn 3 năm trước, QTC là một công ty mới chập chững những bước đầu tiên bước vào môi trường bất động sản, một môi trường hoàn toàn mới đối với mỗi cá nhân, mỗi con người QTC lúc bấy giờ. Cho đến nay, những bước chân ấy đã in dấu ở rất nhiều các dự án BĐS trên toàn quốc, những bước chân vững chãi và mạnh mẽ hơn bao giờ hết.
Với sự nhiệt huyết, đồng lòng từ đội ngũ ban lãnh đạo, nhân viên và các chiến binh Sales, đắc biệt là sự chuyên nghiệp trong cách bán hàng. QTC đã được CĐT lớn nhất Việt Nam tin tưởng và trở thành một trong 34 đại lý F1 của Vinhomes trên toàn quốc.
Thế mạnh làm nên thương hiệu QTC khác biệt chính là: Chuyên môn cao, tính trách nhiệm trong từng bộ phận, ban lãnh đạo luôn theo dõi và giúp đỡ nhân viên cũng như đội ngũ Sales, tất cả các bộ phận luôn làm việc nghiêm túc, cẩn thận, sáng tạo, năng động nhằm mang những giá trị tốt nhất đến với khách hàng.