Mô tả công việc
• In absence of Manager, conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Prepares, cooks, serves and stores dishes
• Communicates politely and display courtesy to guests and internal customers
• Provides direction to the Kitchen helpers, including Commis, Cooks, Kitchen Attendants and Stewards
• Communicates to his/her superior any difficulties, guest or internal customer comment and other relevant information
• Establishes and maintains effective employee working relationships
• Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled
• Attends and participates in training sessions as scheduled
• Prepares in advance food, beverage, material and equipment needed for the service
• Cleans and re-sets his/her working area
• Implements the hotel and department regulations, policies and procedures including but not limited to:
o House Rules and Regulation
o Health and Safety
o Grooming
o Quality
o Hygiene and Cleanliness
• Works with Supervisor in manpower planning and management needs
• Works with Supervisor in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• 2 OFF days/ week
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
· Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
· Food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
· Problem solving and training abilities.
· Able to read, write and speak English
· Willing to work and learn and move to other kitchens for support
Qualifications –
· Diploma or Vocational Certificate in Culinary Skills or related field.
Experience –
· 2 years experience as a cook or an equivalent combination of education and experience at Western food or Steakhouse, or French Restaurant.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to:
• Send directly at HR Office, B1F, Keangnam Hanoi Landmark72 Tower, Pham Hung Str, Nam Tu Liem, Hanoi
Công Ty Cổ Phần Tam Hợp Investment hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng, dịch vụ ăn uống
Trong suốt quá trình hình thành và phát triển chúng tôi luôn mong muốn mang lại chất lượng dịch vụ tốt nhất, uy tín nhất giành cho khách hàng, trở thành một công ty về dịch nhà hàng ăn uống bình dân dẫn đầu tại thành phố Hồ Chí Minh, đáp ứng và phục vụ tốt nhất mang đến những bữa ăn ngon và đảm bảo an toàn cho khách hàng.
Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt tình, cống hiến toàn bộ sự nghiệp của mình để hỗ trợ và tư vấn cho khách hàng với phương châm “ Khách hàng là trung tâm” tạo nên giá trị cốt lõi trong sự phát triển và thành công của công ty.
Chúng tôi đang tìm kiếm nhân sự có tiềm năng, tư duy sáng tạo và đam mê nghề nghiệp cùng hướng đến sự phát triển song phương bền vững. Tam Hợp với môi trường năng động, nhân viên trẻ nhiều đam mê, chuyên nghiệp luôn mở cửa chào đón các ứng viên tiềm năng.