Mô tả công việc
- Create PO in ERP for receipt, Co- ordinate with Logistics team to arrange shipment arrive at mill without any extra cost.
- Follow up the delivery schedule to ensure timely fulfillment of orders.
- Work with suppliers to place orders after getting approval by management, based on weekly/monthly procurement plan.
- Arrange the LC issuance and handle other paper works related LC process.
- Follow up purchase orders and shipment arrival progress and solve related issues for customs clearance, deposit arrangement, free time, other arising local charge …
- Work with supplier on other relevant issues after shipment: container repairing charge and quality claim settlement…
- Follow up with QC department to inspect raw material’s quality.
- Perform other duties as requested by the superior.
- Contact suppliers to getContact suppliers to get the quotation and update trend pricing weekly the quotation and update trend pricing weekly.
Yêu cầu công việc
- Proficient in office computer skills.
- English is fluently (listening, speaking, reading, writing).
- Education: University.
- Experience: 2- 3 years at the same position.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-12 00:55:02
Công ty Cổ phần Thương mại Quốc tế Gia Phát là 1 thành viên của Thuận Phát Group, được thành lập năm 2002, là một trong những nhà sản xuất ống, phụ kiện nhựa u.PVC, PPR, HDPE và ống Thép không gỉ, tấm ốp hợp kim nhôm nhựa hàng đầu tại Việt Nam. Gần 10 năm hình thành, hoạt động và phát triển, Gia Phát đã đạt được một số thành tựu đáng khích lệ: Doanh thu bán hàng tăng bình quân 30%/ năm, Doanh thu hàng năm đạt từ 500 đến 600 tỷ, thị trường tiêu thụ ngày càng được mở rộng. Không chỉ được đánh giá là sản phẩm đạt chất lượng tốt, Gia Phát còn được đối tác và người tiêu dùng đánh giá cao bởi các dịch vụ hoàn hảo. Gia Phát luôn tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện, có khả năng phát triển cao cho các thành viên.