Việc làm Hoàng Kim (HK)

Cập nhật 27/02/2024 21:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Trực tuyến Hoàng Kim (HK)
SALES ADMIN & ASSISTANT (LOGISTICS)
Hoàng Kim (HK)
2 việc làm 9 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Highly connecting with Sales team to qualify and deeply understanding customers.
  • Deeply understanding company’s product portfolio.
  • Ensuring that processing requirements meet agreed customer service standards, monitoring the shipments and ensure they are being processed correctly.
  • Closely connecting with other departments as required to develop positive working relationships to deliver smooth sales process and high win ratio.
  • Well-managing Salesforce systems to enhance sales process and ensure input information correctly.
  • Be accountable for one-point-contact and ensure information flow smoothly to all of departments.
  • Supporting Sales team to create quotation on time and input selling rates on Salesforce system.
  • Reporting to higher level as regular basis.
  • Escalation of issues to management to ensure that a customer is giving the attention required to meet timeline expectations.
  • Any other reasonable duties as requested by higher level.

Yêu Cầu Công Việc

*** Knowledge, Experience & Skills:

▪ Analytic and communication skills.

▪ Customer oriented.

▪ Able to work under the pressure where needed.

▪ Good time management techniques.

▪ Computer Literacy (MS Office).

▪ Be able to read, write and speak English.

▪ Ability to read, analyze and interpret highly complex regulations and procedures, and respond to common inquiries or complaints.

▪ Ability to solve critical issues in a fast-paced environment with time-sensitive deadlines.

▪ Strong interpersonal skills including diplomacy and patience.

▪ Demonstrated skills in organization group process, problem identification and resolution.

▪ Strong organizational and time management skills with ability to manage multiple projects and set priorities.

*** Education & Qualifications: Bachelor Degree or College Degree

*** Experience:

▪ Minimum 1 years’ experience in Pricing or Customer Service or Documentation within freight forwarding. Experience in a progressively responsible project manager or similar roles in pricing, transportation logistics or supply chain management preferred.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
99 Đường Số 37, Khu đô Thị Vạn Phúc, Hiệp Bình Phước, Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Trực tuyến Hoàng Kim (HK)
Hoàng Kim (HK) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
19 Tố Hữu, Trung Văn, Nam Từ Liêm, Hà Nội.

Công ty Cổ phần trực tuyến Hoàng Kim (HK) tiền thân là nhóm sáng tạo HK Creative Team, gồm 3 thành viên chịu trách nhiệm chính cho Tư vấn, xây dựng và triển khai chiến dịch Marketing Online. Hoàng Kim Media chính thức được thành lập vào năm 2013, được gây dựng và phát triển với mục tiêu trở thành một công ty cung cấp các giải pháp trực tuyến đầy đủ và sâu rộng, các dịch vụ hướng tới là lựa chọn tối ưu nhất cho doanh nghiệp và cộng đồng trực tuyến

Bạn làm việc tại Hoàng Kim (HK)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hoàng Kim (HK)

Hoàng Kim (HK)

Click để đánh giá