Công ty Cổ phần truyền thông và phát triển phần mềm Cát Việt

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty Cổ phần truyền thông và phát triển phần mềm Cát Việt

Cập nhật 01/05/2024 22:16
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần truyền thông và phát triển phần mềm Cát Việt
Digital Marketing Executive (Based in HCMC)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Marketing Strategy and Budget Management

• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.

• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.

• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.

2. Digital Marketing and Online Presence

• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.

• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.

• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.

• Plan and execute EDM campaigns.

• Work with media agency and manage awards entries.

3. Content and Media Management

• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.

• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.

• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.

4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)

  • Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
  • Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
  • Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
  • Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
  • Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.

5. Internal Collaboration

  • Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
  • Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails

Quyền lợi được hưởng

  1. Full salary and service charge
  2. Annual bonus based on performance
  3. Team activities and parties
  4. 30% staff discount for restaurants and spa
  5. One free night stay per year in the resort
  6. Growth opportunity and/or cross-training
  7. A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
  • Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
  • Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Excellent communication skills for cross-functional collaboration
  • Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV via email
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần truyền thông và phát triển phần mềm Cát Việt
Công ty Cổ phần truyền thông và phát triển phần mềm Cát Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 10, ngõ 2, Quần Ngựa, Liễu Giai, Ba Đình

PPCLINK (http://ppclink.com) là công ty phát triển ứng dụng mobile apps, được thành lập từ 2003. Công ty phát triển ứng dụng Lịch Việt (top 100 ứng dụng miễn phí phổ biến nhất trên iOS, 2 triệu người sử dụng hàng tháng), cùng nhiều sản phẩm phổ biến (Từ điển Anh Việt, Học từ vựng tiếng Anh, Viet kids,...). Ngoài ra, công ty phát triển các ứng dụng giáo dục cho trẻ em với thương hiệu Vkids (http://vkids.us), đã từng được Apple đưa vào danh sách Ứng dụng nổi bật trên chợ ứng dụng Appstore năm 2018.

Chính sách bảo hiểm

  • Được đóng BHXH, BHYT và các chính sách theo quy định của nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Được hưởng các chế độ nghỉ mát, sinh nhật, hiếu hỉ, lễ tết,..của công ty

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập từ năm 2004, PPCLINK là một trong những đơn vị tiên phong trong lĩnh vực phát triển phần mềm ứng dụng trên các thiết bị di động thông minh. 

Mission

Tầm nhìn: Chúng tôi hướng tới trở thành công ty công nghệ hàng đầu Việt Nam, tạo ra các sản phẩm vừa mang giá trị thẩm mĩ, vừa đáp ứng nhu cầu kỹ thuật cao, giúp tối ưu hóa trải nghiệm người dùng.

Sứ mệnh: Sứ mệnh của chúng tôi là lắng nghe và thấu hiểu để có thể sáng tạo các giải pháp công nghệ thông minh, giúp đơn giản hóa các vấn đề hàng ngày của người Việt

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần truyền thông và phát triển phần mềm Cát Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần truyền thông và phát triển phần mềm Cát Việt

Công ty Cổ phần truyền thông và phát triển phần mềm Cát Việt

Click để đánh giá