About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Công ty Cổ phần Tuấn Đạt được thành lập vào ngày 15 tháng 7 năm 2002 và chính thức đi vào hoạt động vào tháng 7 năm 2003. Công ty CP Tuấn Đạt hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực may mặc xuất khẩu, với mặt hàng chủ lực là áo jacket và trang phục bảo hộ lao động. Trụ sở chính của công ty đặt tại KCN Trường Xuân, Tam Kỳ, Quảng Nam, là vị trí thuận lợi cho việc giao thương xuất khẩu và có lợi thế nguồn lao động dồi dào và giàu kỹ năng.