Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Binh Thanh District, HCMC
<Job Responsibilities>
1. Sales & Client Management
• Identify and generate new business opportunities by targeting potential clients in need of online marketing services, e-commerce strategies, and integrated campaigns.
• Conduct client meetings to understand their business goals, pain points, and propose tailored solutions aligned with their marketing objectives.
• Together with strategic planner to develop compelling marketing proposals and presentations that effectively showcase the agency's services and expertise.
• Negotiate contracts and close deals to meet or exceed sales targets.
2. Consulting & Strategic Input:
• Provide strategic consultation to clients on how to leverage online marketing tools and activities such as:
- Digital Advertising: Google Ads, Social Media Ads (Facebook, Instagram, TikTok).
- Optimization and Operations: SEO, Content Marketing, Social Media Management, Email Marketing, E-Commerce Marketing.
- Analytics and Automation: Data Analytics, Marketing Automation, Influencer Marketing, Social listening, etc.
• Recommend and implement cross-channel marketing strategies, ensuring alignment between online and offline campaigns.
• Stay updated with the latest trends in digital marketing, e-commerce, and traditional marketing, providing insights to clients and internal teams.
3. Collaboration & Reporting
• Work closely with the Sales Planning Manager and Board of Directors (BOD) to ensure alignment with strategic direction, identify new clients, and successfully close deals.
• Build and maintain strong relationships with clients, ensuring high levels of satisfaction and repeat business.
• Prepare regular sales and pipeline reports, highlighting market trends, customer demands, and emerging opportunities.
• Submit weekly and monthly updates to the Manager and BOD, detailing market insights, sales performance, and recommendations for new strategies and budget planning.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree, major in Marketing, Communications, Business Administration, or a related field.
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Having 3 - 5 years of sales experience in a marketing agency or digital marketing service provider.
- Proven track record of successfully selling marketing online services
・Other skills:
• Strong understanding of marketing online and digital marketing channels and how they integrate with offline campaigns.
• Excellent communication and presentation skills, with the ability to articulate complex solutions clearly.
• Skilled in consultative selling, capable of identifying client needs and matching them with appropriate services.
• Results-driven, with a focus on achieving and exceeding sales targets.
• Strong client relationship management skills, with the ability to build trust and long-term partnerships.
• Self-motivated and proactive, with excellent organizational and time management skills.
• Experience working to track and manage sales pipelines.
<Preferable Skill and Experience>
• Certifications in digital marketing, e-commerce, or related disciplines are a plus.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 25
- Lương: 23 Tr - 35 Tr VND
VietnamWorks là trang tuyển dụng trực tuyến lớn nhất Việt Nam, thuộc Navigos Group Việt Nam. Trong suốt gần 19 năm hoạt động, mỗi năm VietnamWorks có gần 5 triệu hồ sơ ứng tuyển cho hơn 126,000 vị trí được nhà tuyển dụng gửi đến VietnamWorks. Nguồn dữ liệu chất lượng về ứng viên có kinh nghiệm và nhà tuyển dụng đáng tin cậy của VietnamWorks là một tài sản giá trị trong thị trường tuyển dụng cạnh tranh ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT..theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding...
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Vietnamworks được bắt đầu 12 năm trước bởi Jonas Levey (năm 2002). Ngay trước khi đến với Việt Nam, Jonah đã có một công ty về nhân sự thành công của riêng mình tại New York. Nhưng mọi chuyện chỉ bắt đầu sau ngày 9/11 khi Levey vừa chia tay với bạn gái. Ông tới Việt Nam để nghỉ ngơi, tĩnh dưỡng và ngay lập tức bị cuốn hút bởi những cơ hội rộng mở và nền văn hóa ở đất nước mới lạ này. Việt Nam là nước đang phát triển và chứa đựng cơ hội phát triển rộng mở. Levey đã nhận ra một vấn đề rõ ràng tại Việt Nam: nhân tài thì khan hiếm và số lượng doanh nghiệp mới ra đời vẫn tăng trưởng rất đều đặn. Điều này chỉ ra rằng Việt Nam đang thiếu một cầu nối giữa nhân lực và doanh nghiệp. 6 tháng sau, Levey cho ra mắt trang web Vietnamworks. Với những kinh nghiệm trong lĩnh vực nhân lực và tuyển dụng đã có được ở Mỹ, Levey hi vọng sẽ mang đến Việt Nam một làn gió mới.
Mission
Từ những ngày đầu, Vietnamworks chỉ là một trong 11 sản phẩm mà cả đội ngũ đang thực hiện. Và Harvey đã quyết định cắt giảm những 9 trong số 11 sản phẩm nhóm đang thực hiện. Hầu hết trong số đó đã bị đóng cửa, và chỉ có một số sản phẩm được giữ lại và chia nhỏ ra, ví dự như một sản phẩm HR được bán cho HR2B, dịch vụ quản lý bảng lương, dịch vụ quản lý nhân sự, và Anphabe – LinkedIn phiên bản Việt dành cho chuyên gia. Harvey cho rằng chính sự tập trung này đã đưa Vietnamwork đến với thành công.
Review VietnamWork
Ban quản lý/giám đốc tuyệt vời. Bạn được trao quyền tự chủ, lời khuyên, đào tạo, cố vấn,...
Môi trường tốt
Nơi làm việc tốt