Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage all marketing for the company and activities within the marketing department.
- Support to CEO for building up brand strategies, developing business plan for Vietnam market.
- Research and understand the market, industry, and competitors to shape the brand positioning and identify differentiating factors.
- Propose, develop and conduct the Marketing program of assigned products.
- Coordinate marketing campaigns with sales activities to promote company brand and corporate identity such as trade shows, advertisement, digital marketing, internal brand engagement, organize sales support and other PR events done properly and at high quality.
- Follow up and analyze the development of the assigned products and propose suitable programs.
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns, propose improvements, and adjust strategies according to market requirements.
- Ensure the quality of communication in solving customer’s problems as well as answering offers and enquiries for them.
- Maintain effective internal communications to ensure that all relevant company functions are kept informed of marketing objectives.
- Oversee the company marketing budget.
- Manage orders and cost control in sale margin.
- Train and develop the quality of marketing staff.
- Plan and implement internal marketing for talents recruitment.
- Perform other related duties as required under the direction of CEO.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields.
- Minimum of 5 years of work experience in marketing and branding, with at least 3 years of experience in a similar managerial position for large FMCG companies.
- Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred);
- Strong analytical skills with data driven analysis. Highly proficient Microsoft Office (a plus if have used or experienced in any dashboard or reporting tools such as Tableau, PowerBI,…)
- Familiarity with effective marketing and advertising methods. Strong at brand management, consumers understanding, creative & strategic knowledge.
- Understanding of the corporate industry and domestic market trends.
- Capable of communicating clearly to different depts and BU within the company;
- Creative thinking, strategic mindset, and decision-making abilities.
- Strong leadership and team management skills.
- Highly flexible/open-minded, resourceful and practical.
OPPORTUNITIES:
- Competitive salary, all benefits followed Vietnamese labour law, plus 13rd month salary, quarterly performance bonus;
- Work hours:
· Monday - Friday: 8:00 – 17:00 (Lunch break: 12:00 – 13:00)
· Saturday: 8:00- 12:00
- Meal, Travel, Telephone allowances;
- Annual health check-up. Private health care program;
- Company trip at least once per year;
- Gaining clear view of your career path and attractive salary;
- Receiving training opportunities including many technical seminars and soft skill training courses;
- Professional and dynamic working environment;
- Having chance to work for worldwide customers and partners.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
VietnamWorks là trang tuyển dụng trực tuyến lớn nhất Việt Nam, thuộc Navigos Group Việt Nam. Trong suốt gần 19 năm hoạt động, mỗi năm VietnamWorks có gần 5 triệu hồ sơ ứng tuyển cho hơn 126,000 vị trí được nhà tuyển dụng gửi đến VietnamWorks. Nguồn dữ liệu chất lượng về ứng viên có kinh nghiệm và nhà tuyển dụng đáng tin cậy của VietnamWorks là một tài sản giá trị trong thị trường tuyển dụng cạnh tranh ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT..theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding...
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Vietnamworks được bắt đầu 12 năm trước bởi Jonas Levey (năm 2002). Ngay trước khi đến với Việt Nam, Jonah đã có một công ty về nhân sự thành công của riêng mình tại New York. Nhưng mọi chuyện chỉ bắt đầu sau ngày 9/11 khi Levey vừa chia tay với bạn gái. Ông tới Việt Nam để nghỉ ngơi, tĩnh dưỡng và ngay lập tức bị cuốn hút bởi những cơ hội rộng mở và nền văn hóa ở đất nước mới lạ này. Việt Nam là nước đang phát triển và chứa đựng cơ hội phát triển rộng mở. Levey đã nhận ra một vấn đề rõ ràng tại Việt Nam: nhân tài thì khan hiếm và số lượng doanh nghiệp mới ra đời vẫn tăng trưởng rất đều đặn. Điều này chỉ ra rằng Việt Nam đang thiếu một cầu nối giữa nhân lực và doanh nghiệp. 6 tháng sau, Levey cho ra mắt trang web Vietnamworks. Với những kinh nghiệm trong lĩnh vực nhân lực và tuyển dụng đã có được ở Mỹ, Levey hi vọng sẽ mang đến Việt Nam một làn gió mới.
Mission
Từ những ngày đầu, Vietnamworks chỉ là một trong 11 sản phẩm mà cả đội ngũ đang thực hiện. Và Harvey đã quyết định cắt giảm những 9 trong số 11 sản phẩm nhóm đang thực hiện. Hầu hết trong số đó đã bị đóng cửa, và chỉ có một số sản phẩm được giữ lại và chia nhỏ ra, ví dự như một sản phẩm HR được bán cho HR2B, dịch vụ quản lý bảng lương, dịch vụ quản lý nhân sự, và Anphabe – LinkedIn phiên bản Việt dành cho chuyên gia. Harvey cho rằng chính sự tập trung này đã đưa Vietnamwork đến với thành công.
Review VietnamWork
Ban quản lý/giám đốc tuyệt vời. Bạn được trao quyền tự chủ, lời khuyên, đào tạo, cố vấn,...
Môi trường tốt
Nơi làm việc tốt