Các phòng ban đang tuyển dụng tại TEG

Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Xây dựng

Việc làm TEG

Cập nhật 11/07/2024 09:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần xây dựng TEG
Kitchen Secretary/ Thư ký Bếp
TEG
8 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

Administrative and coordination

• Update and maintain Executive Chef’s calendar, remind him/her regarding meetings and appointments scheduled

• Answer calls according to hotel standards

• Ensure that all correspondences, faxes, messages, emails are responded in a timely manner/disseminated accordingly

• Provide secretarial support such as drafting correspondences including those of confidential nature and minutes-taking for departmental meetings

• Prepare and distribute letters, reports and memos in an efficient manner

• Manage daily Banquet Event Orders and distribute to all relevant departments

• Handle and maintain all administration relating to new and existing culinary colleagues movement in the department, including casual labour

• Report and collate the accident reports and Workplace Safety checklist according to the Health & Safety policy

• Plan and administer the department duty roster and maintain the department medical leave records for submission to Talent & Culture Department

• Ensure proper requisition and control of office & kitchen supplies; follow up on delivery of materials

• Assist culinary colleagues in expense claims and reimbursement

Other Responsibilities

• Maintain complete knowledge of all F&B services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features

• Be well versed in hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

• Performs duties in a timely and efficient manner in accordance with the Hotel policies and procedure.

• Maintains professional business confidentiality.

• Sees to proper handling, usage and maintenance of office equipment and supplies; maintains cleanliness of the F&B Office.

• Types memorandums, letters, faxes, reports and other correspondence including those of confidential nature for Superior and his assistants.

• Maintains proper records all memos and letters; Organizes and files documents in a systematic manner i.e. according to departments.

• Takes and transcribes minutes of departmental meetings.

• Answers and places telephone calls for superiors; arranges appointments for superior and reminds him of it.

• Opens reads and sorts incoming mail for the department; dispatches and records outgoing mail.

• Maintains adequate stock of office supplies; controls all stationary supplies for the department


Quyền lợi được hưởng

  • Accommodation for Candidate who come from another city/Chỗ ở cho ứng viên đến từ thành phố khác
  • Service charge/Phí dịch vụ
  • 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
  • Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
  • Shuttle bus from the hotel to Phan Thiet City and back/Xe đưa đón từ khách sạn đến Thành phố Phan Thiết và ngược lại
  • International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
  • Duty meal/Bữa ăn theo ca

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University, Food & Beverage, or related field.
  • 2 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
  • Well versed with personal computer and operates various computer software programs in order to increase office efficiency.
  • Good writing and speaking English skills.

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Hồ sơ ứng tuyển

- Potrait Photo/ Ảnh thẻ

- Residence documentary/ Xác nhận cư trú

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân

- Health check/ Giấy khám sức khỏe

- Criminal Record/Lý lịch tư pháp

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 10 ngõ 292 phố chợ Khâm Thiên, phường Phương Liên, quận Đống Đa, Hà Nội

Là Công ty hoạt động chuyên Cơ-Điện tâm huyết, với mong muốn nâng cao hiệu quả các dự án, tạo nhiều giá trị cho cộng đồng, T&E luôn khát khao, nỗ lực mang đến Khách hàng – Đối tác ngày càng nhiều giá trị, sự tin cậy ….. thông qua:

  • Chuyên môn, Kinh nghiệm, cách làm việc tạo Giá trị vượt trội
  • Làm việc tổng thể các bộ môn Cơ-Điện nhằm tối ưu tạo Giá trị khác biệt
  • Phối hợp cùng nhằm Tối ưu Kết cấu tạo Giá trị gia tăng
  • Phối hợp cùng nhằm Tối ưu Kiến trúc tạo Giá trị gia tăng tổng thể
  • Góp phần đạt được điều đó, toàn thể T&E luôn:

Tận tâm, chuyên nghiệp trong công việc với nguyên tắc:

  • Đồng hành cùng Chủ đầu tư – Đối tác
  • Tin cậy trong nhiệm vụ
  • Giá trị hơn nữa trong mỗi dự án

T&E mong có cơ hội để mang tới khách hàng, đối tác nhiều hơn nữa với triết lý:

"CÔNG VIỆC CỦA CHÚNG TÔI – THÀNH CÔNG, LỢI ÍCH CỦA BẠN"

ĐỊNH HƯỚNG

  • T&E là một công ty tư vấn hàng đầu, trong đó:
    • Góp phần xây dựng các dự án và cuộc sống hiệu quả
    • Vì một tương lai tươi đẹp và phát triển bền vững

Với các nguyên tắc:

  • Công việc của chúng tôi – thành công và lợi ích của bạn
  • Đồng hành – Tin cậy – Giá trị
  • Tận tâm và chuyên nghiệp

MỤC TIÊU

  • Luôn theo đuổi sự hoàn hảo trong công việc và luôn vươn tới những chuẩn mực công việc cao nhất tới khách hàng, đối tác.
  • Góp phần tạo ra ngày càng nhiều giá trị hơn nữa cho khách hàng, cho cộng đồng.
  • Góp phần nâng cao giá trị sống cho cộng đồng – cho cán bộ công ty.
  • Góp phần xây dựng hình ảnh Việt Nam đặc thù - hiệu quả - phát triển.

 

Bạn làm việc tại TEG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TEG

TEG

Click để đánh giá