Join a company that is pushing the boundaries of what is possible. We are renowned for our technical excellence and leading innovations, and for making a difference to our clients and society. Our workplace embraces diversity and inclusion – it’s a place where you can grow, belong and thrive.
Your day at NTT DATA
The Technical Services Implementation Engineer (L1) is an entry level engineering role, required to work closely with the Technical Services Implementation Engineering team to action configurations, installations and attend to break/fix events that are deemed less complex in nature.
What You'll Be Doing
Key Responsibilities:
- Develops the ability to start 'owning' portions of an installation, break/fix incidents, and problem management.
- Functions jointly with the Implementation Engineering team to meet client requirements.
- May be required to perform periodic telephonic duty on the technical service desk, providing second line telephonic support under guidance to customers.
- Actions less complex configurations and installations.
- Attends to less complex break/fix events.
- Performs any other related task as required.
- Basic understanding and appreciation of technical design principles.
- Ability to develop an understanding of fundamental project management and administration processes.
- Display a strong learning orientation.
- Good verbal communication skills.
- Demonstrate a client service orientation.
- Hands-on proactive in approach.
- Bachelor's degree or equivalent in Computer Science / Information Technology Degree or equivalent together with specialized training in new technologies and legacy systems or equivalent.
- Some work experience in a technical implementation engineering or similar role.
On-site Working
About NTT DATA
NTT DATA is a $30+ billion trusted global innovator of business and technology services. We serve 75% of the Fortune Global 100 and are committed to helping clients innovate, optimize and transform for long-term success. We invest over $3.6 billion each year in R&D to help organizations and society move confidently and sustainably into the digital future. As a Global Top Employer, we have diverse experts in more than 50 countries and a robust partner ecosystem of established and start-up companies. Our services include business and technology consulting, data and artificial intelligence, industry solutions, as well as the development, implementation and management of applications, infrastructure, and connectivity. We are also one of the leading providers of digital and AI infrastructure in the world. NTT DATA is part of NTT Group and headquartered in Tokyo.
Equal Opportunity Employer
NTT DATA is proud to be an Equal Opportunity Employer with a global culture that embraces diversity. We are committed to providing an environment free of unfair discrimination and harassment. We do not discriminate based on age, race, colour, gender, sexual orientation, religion, nationality, disability, pregnancy, marital status, veteran status, or any other protected category. Join our growing global team and accelerate your career with us. Apply today.
Công ty cổ phần Bách Liên được thành lập năm 2006 theo GPKD số: 0102110410 do Sở Kế hoạch và Đầu tư Thành phố Hà Nội cấp.
Do bà Trần Thị Thương Huyền - Giám đốc làm đại diện
Lĩnh vực hoạt động của Công ty là kinh doanh các thiết bị, vật tư, dụng cụ phục vụ cho hoạt động sản xuất và vận hành của các nhà máy khu công nghiệp bao gồm:
Thiết bị điện, linh kiện điện tử
Công cụ, máy móc phục vụ sản xuất trong nhà xưởng
Linh kiện, vật tư thay thế, sửa chữa
Gia công cơ khí bàn, giá, kệ, tủ, xe đẩy, chi tiết bằng thép, inox
Gia công các bảng hiệu, biển báo, chi tiết bằng nhựa, cao su, mica
Cung cấp đồng phục, trang thiết bị và vật tư phòng sạch
MỤC TIÊU HOẠT DỘNG CỦA CÔNG TY
Mang lại sự thỏa mãn tối đa cho khách hàng về sản phẩm và dịch vụ của Công ty.
Cam kết chỉ cung cấp hàng hóa chính hãng, có nguồn gốc xuất xứ rõ ràng, bảo đảm chất lượng.
Cung cấp dịch vụ sau bán hàng hoàn hảo.
Là một trợ thủ đắc lực cho khách hàng trong việc tư vấn, lựa chọn các sản phẩm của Công ty.
ĐỊNH HƯỚNG PHÁT TRIỂN
Xây dựng văn hóa doanh nghiệp mà khách hàng được đặt làm trung tâm của mọi hoạt động.
Phong cách làm việc chuyên nghiệp nhằm mang lại khả năng phục vụ khách hàng tốt nhất.
Mở rộng hoạt động kinh doanh với các sản phẩm và dịch vụ ngày càng phong phú đa dạng nhằm đáp ứng các nhu cầu khác nhau của khách hàng.
Tiếp tục là công ty đi đầu trong việc giới thiệu và cung cấp các sản phẩm công nghệ và dịch vụ mới tới các nhà máy, xí nghiệp.
Hoàn thiện dịch vụ thương mại điện tử, hướng tới việc phát triển hệ thống bán hàng online quy mô và hiện đại nhất Việt Nam.