Mô tả công việc
Providing technical support to clients via phone, email, or chat
Identifying and troubleshooting technical issues reported by clients
Escalating complex issues to L2 or L3 support team members as needed
Creating and maintaining accurate documentation of client issues and resolutions
Collaborating with other teams to ensure client issues are resolved in a timely manner
Providing excellent customer service and maintaining positive client relationships
Use existing tools to log issues and ensure timely follow up with customers and various internal teams for ticket closures
Yêu cầu công việc
Strong technical knowledge of Windows operating systems, hardware, and software.
Excellent English communication skills, both verbal and written.
Experience providing technical support in helpdesk or customer service environments.
Ability to work independently and as part of a team
Strong problem-solving and analytical skills
Knowledge of networking principles and protocols is a plus
Spoken and written Mandarin will be an added advantage for communicating with chinese speaking vendors)
Quyền lợi được hưởng
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans
Flat structure, simple processes & transparency
In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews
Annual bonus and performance bonus
19 paid days off per year
1 WFH day per week (-)
100% salary & full social insurance during the probation period
Premium health care insurance (PVI)
Free lunch, snacks, coffee, and tea
Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...
Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...)
(-) Only apply to full-time employees meeting work conscientiousness criteria and maintaining remote productivity.
Working hours: Monday to Friday, 6:00 AM - 4:00 PM
Công ty cổ phần Bách Liên được thành lập năm 2006 theo GPKD số: 0102110410 do Sở Kế hoạch và Đầu tư Thành phố Hà Nội cấp.
Do bà Trần Thị Thương Huyền - Giám đốc làm đại diện
Lĩnh vực hoạt động của Công ty là kinh doanh các thiết bị, vật tư, dụng cụ phục vụ cho hoạt động sản xuất và vận hành của các nhà máy khu công nghiệp bao gồm:
Thiết bị điện, linh kiện điện tử
Công cụ, máy móc phục vụ sản xuất trong nhà xưởng
Linh kiện, vật tư thay thế, sửa chữa
Gia công cơ khí bàn, giá, kệ, tủ, xe đẩy, chi tiết bằng thép, inox
Gia công các bảng hiệu, biển báo, chi tiết bằng nhựa, cao su, mica
Cung cấp đồng phục, trang thiết bị và vật tư phòng sạch
MỤC TIÊU HOẠT DỘNG CỦA CÔNG TY
Mang lại sự thỏa mãn tối đa cho khách hàng về sản phẩm và dịch vụ của Công ty.
Cam kết chỉ cung cấp hàng hóa chính hãng, có nguồn gốc xuất xứ rõ ràng, bảo đảm chất lượng.
Cung cấp dịch vụ sau bán hàng hoàn hảo.
Là một trợ thủ đắc lực cho khách hàng trong việc tư vấn, lựa chọn các sản phẩm của Công ty.
ĐỊNH HƯỚNG PHÁT TRIỂN
Xây dựng văn hóa doanh nghiệp mà khách hàng được đặt làm trung tâm của mọi hoạt động.
Phong cách làm việc chuyên nghiệp nhằm mang lại khả năng phục vụ khách hàng tốt nhất.
Mở rộng hoạt động kinh doanh với các sản phẩm và dịch vụ ngày càng phong phú đa dạng nhằm đáp ứng các nhu cầu khác nhau của khách hàng.
Tiếp tục là công ty đi đầu trong việc giới thiệu và cung cấp các sản phẩm công nghệ và dịch vụ mới tới các nhà máy, xí nghiệp.
Hoàn thiện dịch vụ thương mại điện tử, hướng tới việc phát triển hệ thống bán hàng online quy mô và hiện đại nhất Việt Nam.