Mô tả công việc
Specific responsibilities
1. Translate strategic plans into messages and activities that are relevant at a departmental and individual level.
2. Further, develop a range of communication delivery channels to deliver messages in the most effective way to employees with different levels.
3. Develop diverse communication channels, e.g. E-news, social network, digital, email, workplace by Facebook as the appropriate way/tools for communicating with employees.
4. Create a framework of clear and effective employee communications on a broad variety of topics to create a sense of shared purpose that is relevant to the working environment and working lives of all employees.
5. Provide communication tools and content to team leaders and employees to promote a corporate culture based on a consistent two-way flow of information.
6. Manage the development of an internal communication channel and its content - proofing, edit and post the internal articles.
7. Gauge reactions to internal communications, use feedback to recommend and implement new initiatives.
8. Provide advice to employees regarding the organization's branding and identity.
9. Organize and manage seminars, events, and presentations
10. Work with colleagues across the organization to contribute to specific projects, especially employee engagement activities
11. Measure the effectiveness of Internal Communications processes to do adjustment and improvement where necessary.
12. Manage corporate website
Yêu cầu công việc
BA in public relations, communications, or relevant field.
• At least 5-7 years related experience in PR & Communications.
• Excellent written, editing, and verbal communication skills both in Eng and VNs
• To be articulate, creative and show initiative.
• A good understanding of the sector and organization they work in.
• Enthusiasm and diplomacy.
• Good teamwork and networking skills.
• An organized and methodical approach, with good project management skills.
• Attention to detail.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
CÔNG TY CP CASLA được thành lập năm 2004 trải qua gần 20 năm phát triển không ngừng nghỉ. Hiện tại CASLA có 2 mảng sản xuất tiên phong đứng đầu trong ngành là túi xách siêu thị “PP SHOPPING BAGS” và đá nhân tạo gốc thạch anh “ENGINEERED QUARTZ” thân thiện với môi trường, có lợi thế cạnh tranh dài hạn, phát triển bền vững. Với đội ngũ nhân sự gồm 3500 cán bộ công nhân viên nhiệt huyết, giàu kinh nghiệm cùng phương châm thay đổi để hoàn thiện, liên tục nâng cao mục tiêu tăng trưởng, CASLA đang sở hữu 6 nhà máy sản xuất công nghiệp đặt tại các tỉnh Hà Nam và Bắc Giang; tiên phong áp dụng, phát triển công nghệ kỹ thuật mới cho dây chuyền, vật liệu mới thân thiện môi trường. Tất cả các sản phẩm của Công ty đều được xuất khẩu sang các thị trường lớn như Mỹ, Châu Âu, Úc …. và một số nước phát triển Châu Á như Nhật Bản, Hàn Quốc. Nhiều tập đoàn siêu thị lớn trên thế giới đã chọn CASLA làm đối tác để đầu tư dài hạn. Không bỏ qua thế cạnh tranh từ thương hiệu và dây chuyền sản xuất hiện đại, chiến lược phát triển của CASLA trong thời gian tới là tiếp tục mở rộng sản xuất, xây dựng thêm nhà máy tại các tỉnh Hà Nam và Nam Định để đáp ứng nhu cầu xuất khẩu ngày càng lớn và 1 phần cho thị trường nội địa. Đi cùng với sự phát triển thần tốc của CASLA, chúng tôi đang rất cần số lượng lớn nhân sự mới chất lượng cho các vị trí quản lý, kỹ sư, chuyên viên …. bổ sung cho nhà máy đang xây dựng và khối văn phòng điều hành. CASLA rất sẵn lòng dành cho các thành viên mới một môi trường làm việc với nhiều cơ hội thăng tiến cùng với mức đãi ngộ xứng đáng thu hút nhân tài.