Các phòng ban đang tuyển dụng tại Sunny Việt Nam
Giáo dục
Buôn bán/ Kinh doanh
MISSIONS:
· Manage and update customer data into internal system
· Receive/forward/respond to customer requests/complaints/inquiries
· Monitor/coordinate with other departments to ensure quality and timeliness of service delivery
· Monitor and collect factory rents
· Prepare price quotations, contracts, sales reports and other documents as required.
· Perform reception and administrative duties as assigned.
· Translate documents (English - Vietnamese, Vietnamese – English)
REQUIREMENTS
· Good appearance, good communication and customer service skills
· Easy-going, active, organized
· Fluent in English
· Second language is an advantage (Chinese/Korean/Japanese)
· Having 1-2 years of working experience in Sale/Customer Service/Administration…
· Good at Microsoft Office
BENEFITS
· Attractive, competitive salary and bonus
· Other benefits: annual health check-up, 24/24 accident insurance package, company trip (domestic and international), and other benefits
· Working in an international environment (Japan, Korea, UK, China)
· Divers training courses and clear career development path
· Shuttle bus from District 5, District 7, District 8
· Working hours: 8:00 am - 4:30 pm
Công ty CP Đầu Tư và Phát Triển Sunny Việt Namlà đơn vị kinh doanh trong lĩnh vực điện máy với thương hiệu : Dienmaysunny.com Chúng tôi phân phối các sản phẩm điện tử, điện lạnh, gia dụng, kỹ thuật số.... cho các dự án công trình trên toàn quốc. Với mong muốn mang lại cho khách hàng đặc biệt là các khách hàng doanh nghiệp những sản phẩm thương hiệu, chất lượng, công nghệ mới nhất cùng với dịch vụ chu đáo nhất. Với tiềm năng và nhu cầu rất lớn của thị trường chúng tôi cần tìm kiếm các ứng viên phù hợp bổ sung thêm cho đội ngũ nhân viên của mình.