Đầu Tư Xây Dựng Và Thương Mại Phú Điền

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Đầu Tư Xây Dựng Và Thương Mại Phú Điền

Cập nhật 29/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Đầu Tư Xây Dựng Và Thương Mại Phú Điền
Planning and Oversight - IT Leader
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 25/09/2023
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 10 - 20 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Location: Hanoi / Ho Chi Minh city

The IT Planning Team plays a pivotal role in overseeing the Business Management Function, encompassing IT planning, strategy coordination, financial management, IT portfolio management, and resource management for both the IT and IS departments. This function serves as a central hub and its scope extends across digital transformation, operations, and the Information Security group responsible for driving risk advoiding initiatives within the region.


Develop the department's objectives to align with the bank's business priorities and missions.
Formulate relevant business plans and strategies, driving them to achieve established objectives.
Establish and monitor departmental KPI targets and the Balanced Scorecard, assessing performance against targets.
Prepare, collect, analyze, and interpret internal and external data to create financial, operational, and project reports for management and senior management consumption.


Implement a structured IT Portfolio management practice.
Organize, coordinate, and track IT programs, projects, and operations while providing management reporting.
Develop and maintain a structured management reporting framework.


Lead and oversee IT audit and regulatory examinations, conducting fieldwork and determining management responses.
Prepare and review periodic regulatory examinations and reports in accordance with the governance of the State Bank of Vietnam (SBV) and local regulations.


Oversee the department's financial, budgetary, and tax management.
Ensure compliance with prevailing Financial, Taxation, and Head Office policies, guidelines, and operating procedures.
Implement structured oversight of contracts, SLAs, and vendor relationships from a financial, budgetary, and Technology governance perspective.
Develop and implement a structured resource management framework for human resources and budgetary sustainability and adequacy.
Drive process innovation and automation in financial management workflows to optimize efficiency.

Yêu Cầu Công Việc

Hold a university degree or master's degree in Computer Science, Management Information Science, Commerce / Business Administration, Banking and Finance, or an equivalent field.
Proficiency in English, with upper intermediate and advanced levels capable of fluent, flexible, and effective communication for all purposes.
A minimum of 10 years of working experience in mid to large-cap banks.
Strong experience in planning and coordinating with both business and IT teams to establish IT strategy and provide regular tracking/reporting.
Significant PMO experience and/or Portfolio Management, program, or project coordination within the Technology Department.
Solid knowledge and experience in IT financial management, budgeting, and resource allocation.
Proficiency in cost management and optimization.
In-depth understanding of Vietnam's local regulatory reporting requirements.
Profound comprehension of strategic IT planning and compliance checks.
Basic understanding of banking systems.
Fundamental knowledge of hardware, middleware, networks, and cloud-based solutions.
Basic knowledge of system security and cybersecurity.
Basic understanding of traditional banking products and operations as a domain of business knowledge.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Đầu Tư Xây Dựng Và Thương Mại Phú Điền
Đầu Tư Xây Dựng Và Thương Mại Phú Điền Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
31 Tân Canh - Phường 1, Quận Tân Bình, TP Hồ CHí Minh

Công ty CP Đầu tư Xây dựng và Thương mại Phú Điền hoạt động trong các lĩnh vực đầu tư xây dựng tòa nhà văn phòng, công trình hạ tầng kỹ thuật, nhà ở và kinh doanh thương mại. Hiện tại Công ty là nhà đầu tư lớn nhất theo hình thức BT (xây dựng - chuyển giao), BOT (Xây dựng, kinh doanh, chuyển giao), quản lý và vận hành (O&M) trong lĩnh vực xử lý nước thải như nhà máy xử lý nước thải Bình Hưng, Tham Lương Bến Cát, Từ Sơn, Phú Đô, Yên Sở, Bắc Thăng Long - Vân Trì, Nha Trang… và phát triển các dự án bất động sản lớn như khu nhà ở cao tầng có quy mô khoảng 1000 căn hộ tại khu đất CT03 phường Phú Thượng, Dự án nhà ở Vườn Đào, Tây Hồ, Hà Nội, các khu đô thị tại Bắc Ninh …và một số dự án lớn khác tại TP Hồ Chí Minh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2002

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Bạn làm việc tại Đầu Tư Xây Dựng Và Thương Mại Phú Điền? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đầu Tư Xây Dựng Và Thương Mại Phú Điền

Đầu Tư Xây Dựng Và Thương Mại Phú Điền

Click để đánh giá