Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng Phát Triển Thương Mại Kinh Đô (Kinh Đô TCI) - Nhà đầu tư chuyên nghiệp trong lĩnh vực Bất động sản - Đầu tư xây dựng công trình hỗn hợp: Trung tâm thương mại, văn phòng cho thuê, căn hộ cao cấp tại các khu vực, vị trí thuận lợi tại quận nội thành Hà Nội như Cầu Giấy, Lò Đúc, Trường Chinh, Lê Trực, Thanh trì…
Trong những năm qua, Kinh Đô TCI không ngừng lớn mạnh cả về phạm vi và quy mô hoạt động - Mục đích tạo dựng thật nhiều những giá trị hữu ích cho cuộc sống cộng đồng.
Có được những thành quả này, Kinh Đô TCI luôn xác định tôn trọng, đề cao giá trị sức lao động của đội ngũ nhân lực, trong suốt những năm qua đã không ngừng nỗ lực, miệt mài chung sức, chung lòng xây dựng và phát triển Kinh Đô TCI ngày hôm nay.
Kinh Đô TCI luôn xác định rằng, mục tiêu định hướng trong thời gian tới là tập trung “Xây dựng, phát triển đội ngũ nhân lực mạnh cả về tri thức, năng lực và phương pháp làm việc” Nhằm tạo dựng và phát triển môi trường thân thiện, khoa học và chuyên nghiệp tại Kinh Đô TCI.
TÔN CHỈ HÀNH ĐỘNG NHẰM TẠO DỰNG GIÁ TRỊ CUỘC SỐNG:
Lấy Nhân lực mưu cầu sinh tồn.
Lấy Đạo đức, nhân cách làm nền tảng xây dựng.
Lấy Trí tuệ mưu cầu phát triển.
Lấy Nhân - Đức - Trí kết hợp Ý chí để tạo dựng “Giá trị cuộc sống”
Kinh Đô TCI luôn chào đón các bạn có chung ý chí, mong muốn đóng góp năng lực trí tuệ cùng vun đắp sự nghiệp phát triển chung tại Kinh Đô.