Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng Phát Triển Thương Mại Kinh Đô (Kinh Đô TCI) - Nhà đầu tư chuyên nghiệp trong lĩnh vực Bất động sản - Đầu tư xây dựng công trình hỗn hợp: Trung tâm thương mại, văn phòng cho thuê, căn hộ cao cấp tại các khu vực, vị trí thuận lợi tại quận nội thành Hà Nội như Cầu Giấy, Lò Đúc, Trường Chinh, Lê Trực, Thanh trì…
Trong những năm qua, Kinh Đô TCI không ngừng lớn mạnh cả về phạm vi và quy mô hoạt động - Mục đích tạo dựng thật nhiều những giá trị hữu ích cho cuộc sống cộng đồng.
Có được những thành quả này, Kinh Đô TCI luôn xác định tôn trọng, đề cao giá trị sức lao động của đội ngũ nhân lực, trong suốt những năm qua đã không ngừng nỗ lực, miệt mài chung sức, chung lòng xây dựng và phát triển Kinh Đô TCI ngày hôm nay.
Kinh Đô TCI luôn xác định rằng, mục tiêu định hướng trong thời gian tới là tập trung “Xây dựng, phát triển đội ngũ nhân lực mạnh cả về tri thức, năng lực và phương pháp làm việc” Nhằm tạo dựng và phát triển môi trường thân thiện, khoa học và chuyên nghiệp tại Kinh Đô TCI.
TÔN CHỈ HÀNH ĐỘNG NHẰM TẠO DỰNG GIÁ TRỊ CUỘC SỐNG:
Lấy Nhân lực mưu cầu sinh tồn.
Lấy Đạo đức, nhân cách làm nền tảng xây dựng.
Lấy Trí tuệ mưu cầu phát triển.
Lấy Nhân - Đức - Trí kết hợp Ý chí để tạo dựng “Giá trị cuộc sống”
Kinh Đô TCI luôn chào đón các bạn có chung ý chí, mong muốn đóng góp năng lực trí tuệ cùng vun đắp sự nghiệp phát triển chung tại Kinh Đô.