Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Job Holder Responsible For
· Use analysis and business understanding to implement Customer Value Management (CVM) process, which aims to increase Customer value through Finding who are the targeted customers, What to offer them, How to touch them, and Testing metrics to track and measure campaign efficiency.
· Use analysis and business understanding to help the business better understand what has happened, and find out the root cause of many business problems.
Key Accountabilities
Data and Reporting:
· Create and maintain data in a sense that it can be re-used in different ways for different purposes.
· Communicate and align with stakeholders to translate business requirements into data requirements.
· Analyze datasets to define metrics (both financial and non-financial metrics), reports and visualizations mostly for performance management.
· Build data model and use data visualization tools to generate dashboards, reports and presentations that aid in data storytelling. Understanding and interpretation of trends and patterns to provide meaningful insights.
Customer Insight Analysis:
· Using analytical approach and model (segmentation and descriptive) to identify meaningful and actionable customer insights from various data sources.
· Using analytic techniques to segment customers and find out tactical segments of targeted customers, and test hypothesis of whether customers like our offerings.
· Use that information to better understand our customers through time.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Finance, Banking, Statistics, Mathematics, Computer Science or Quantitative Analytics
· 2+ years (for Junior) and 5+ year (for Senior) of relevant experience in areas of data analytics, reporting and planning. Experience in Banking Industry is a big plus.
· Experience in data query and analytic tools (e.g. SQL, R, Python, SPSS …)
· Experience in building reporting using BI tools (e.g. Tableau, Power BI, IBM Cognos …)
· Experience communicating complex analysis and models across a diverse team
· Experience in data management, data modeling and ETL
· Deep understanding of Information Security principles to ensure compliant handling and management of data
· Strong understanding of Agile principles, practices and scrum methodology
· Experience working in sAgile teams to support digital transformation projects
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 55 Tr - 65 Tr VND
Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng Phát Triển Thương Mại Kinh Đô (Kinh Đô TCI) - Nhà đầu tư chuyên nghiệp trong lĩnh vực Bất động sản - Đầu tư xây dựng công trình hỗn hợp: Trung tâm thương mại, văn phòng cho thuê, căn hộ cao cấp tại các khu vực, vị trí thuận lợi tại quận nội thành Hà Nội như Cầu Giấy, Lò Đúc, Trường Chinh, Lê Trực, Thanh trì…
Trong những năm qua, Kinh Đô TCI không ngừng lớn mạnh cả về phạm vi và quy mô hoạt động - Mục đích tạo dựng thật nhiều những giá trị hữu ích cho cuộc sống cộng đồng.
Có được những thành quả này, Kinh Đô TCI luôn xác định tôn trọng, đề cao giá trị sức lao động của đội ngũ nhân lực, trong suốt những năm qua đã không ngừng nỗ lực, miệt mài chung sức, chung lòng xây dựng và phát triển Kinh Đô TCI ngày hôm nay.
Kinh Đô TCI luôn xác định rằng, mục tiêu định hướng trong thời gian tới là tập trung “Xây dựng, phát triển đội ngũ nhân lực mạnh cả về tri thức, năng lực và phương pháp làm việc” Nhằm tạo dựng và phát triển môi trường thân thiện, khoa học và chuyên nghiệp tại Kinh Đô TCI.
TÔN CHỈ HÀNH ĐỘNG NHẰM TẠO DỰNG GIÁ TRỊ CUỘC SỐNG:
Lấy Nhân lực mưu cầu sinh tồn.
Lấy Đạo đức, nhân cách làm nền tảng xây dựng.
Lấy Trí tuệ mưu cầu phát triển.
Lấy Nhân - Đức - Trí kết hợp Ý chí để tạo dựng “Giá trị cuộc sống”
Kinh Đô TCI luôn chào đón các bạn có chung ý chí, mong muốn đóng góp năng lực trí tuệ cùng vun đắp sự nghiệp phát triển chung tại Kinh Đô.