Mô tả công việc
- Looking for new customers: Target customers are companies that need international import-export transportation of goods and services.
- Consulting customers about 3P Logistics’s services (Sea-Air Freight, Customs, Trucking, and operations related to import-export)
- Making quotation to customers.
- Conduct outbound calls and in-person meetings to provide consultations and introduce our products/services.
- Develop ideas and business plans, as well as customer care.
- Manage and track orders and contracts. Coordinate with relevant departments to ensure on-time delivery and receipt of goods.
- Pricing: priority is given to candidates with relationships with other shipping/forwarding companies.
Yêu cầu công việc
- Graduated from College/University.
- Candidates with at least 6 months of experience in a similar position or working in the logistics industry are preferred.
- Passion for business, ability to handle work pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Working days: Monday - Friday.
- Get high salary according to ability (500$ - 1500$).
- Bonus: Quarterly and annual performance bonus policy.
- Trained according to work plans and needs.
- Work within global logistics partner networks.
- Young, dynamic working environment, super cute and funny colleagues.
- Bonus for holidays, New Year, 13th-month salary, annual leave, Sickness according to law.
Công ty TNHH dược phẩm Nha Khoa Hoàn Cầu (DEPHARCO) là một doanh nghiệp chuyên kinh doanh trong lĩnh vực dược phẩm. chính thức trở thành đối tác phân phối ủy quyền tất cả sản phẩm chính hãng của SEPTODONT tại thị trường Việt- Là Nhà phân phối độc quyền các sản phẩm SEPTODONT – Khu vực miền Bắc.
Kính gửi Quý Khách hàng, Quý Bác sĩ và các Đối tác, Từ ngày 01/03/2020 – Công ty TNHH dược phẩm Nha Khoa Hoàn Cầu sẽ là Nhà phân phối chính thức các sản phẩm của SEPTODONT – Tại Khu vực miền Bắc (Từ Đà Nẵng trở ra miền Bắc).
* Mục tiêu của Công ty:
– Lợi ích của khách hàng là mục tiêu quan trọng hàng đầu của công ty.
– Xây dựng và duy trì lòng tin, uy tín đối với khách hàng thông qua chất lượng sản phẩm, dịch vụ.
– Xây dựng môi trường văn hóa kinh doanh chuyên nghiệp.
– Đáp ứng nhanh chóng, hiệu quả mọi vướng mắc của khách hàng khi sử dụng sản phẩm công ty.
* Nhiệm vụ của công ty :
– Lợi ích của khách hàng sẽ được đảm bảo một cách tốt nhất.
– Cam kết không ngừng sáng tạo, nâng cao chất lượng các dịch vụ cho khách hàng.
– Cam kết mang đến cho khách hàng sản phẩm, dịch vụ tốt nhất.
– Tôn trọng tính liêm chính, minh bạch và bảo mật nhằm xây dựng niềm tin từ khách hàng.
– Khách hàng đến với DEPHARCO là đến với sự lựa chọn uy tín nhất.
– Khẳng định và phát triển thương hiệu công ty ngày càng vững mạnh.