Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Công Ty CP Phân Phối Liên Minh
Cập nhật 06/07/2025 23:01
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.Position: Chief Accountant
1. Title: Chief Accountant
1.2. Department: Finance & Accounting.
1.3 Report: Direct report to Director & CFO
Yêu Cầu Công Việc
2. Job Details:
2.1 Job Objective:
- Manage the accountant team in journalizing transactions, preparing financial statements and other accounting activities according to the law on accounting. Support the GD in accounting and financial tasks assigned by the Members’ council according to the company’s regulations.
-Ensure the accountant team carries out the company’s financial and accounting policies.
-Prepare monthly and annually financial statements and P&L reports.
- Be responsible to the law and the Board of Directors of the company for journalizing transactions and preparing financial statements accurately, faithfully, and timely according to financial accounting procedures.
2.2 Scope of work:
- Receivable account, Inventory, VAT report, Cash, Asset
- Make finance plans: purchasing goods, processing payments to suppliers and others.
2.3 Job Relationship:
- All Departments in company
- Distributors
- Head Quater
- Suppliers/ Principals
-Third Party Logistic
- Tax Government
2.4 Key roles and responsibilities:
Accounts Receivable Management
Accounts Payable Management
Monitoring inventory in the system
Monitoring output VAT reports and invoice status reports
Setting up new product selling prices in the system
Salary calculation and processing
Undertaking other projects assigned by the Board of Directors3. Job requirement
3. Job requirements
3.1 Capability requirements:
-Extensive knowledge of accounting principles.
-Specific expertise in branch operations, cost control, and employee management.
-Thorough understanding of accounting laws and tax policies in Vietnam.
-Personal qualities: attentiveness, honesty, integrity, willingness to learn, and readiness to work additional hours.
-Proficiency in working efficiently and effectively under high-pressure situations.
-Willingness to work overtime to meet deadlines.
-Proficient in Microsoft Office (especially Excel) and accounting software.
-Ability to reflect on and learn from experiences, with a drive for self-improvement.
-Willingness to share knowledge and collaborate effectively in a team environment.
-Effective communication skills in English.
3.2 Skills requirement:
-Strong time management skills
-Effective communication skills
-Strong decision-making skills
-Analytical skills
-Proficient staff management skills
-Problem-solving skills
-Ability to work well in a team environment
-Leadership
-Time management
3.3 Qualifications and Experience
- Education: Bachelor's degree in Economics from a reputable university
-Experience: Minimum of 5 years of experience in accounting and operational control
-Age: Above 28 years old
-Gender: Female
-Knowledge/experience in FMCG is an advantage
-Ability to maintain strict confidentiality of company data is required
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 45
- Lương: 24 Tr - 30 Tr VND
Công ty Cổ Phần Phân Phối Liên Minh được thành lập từ năm 2007, là công ty thành viên của tập đoàn SUTL Corporation – Singapore với mục tiêu trở thành nhà phân phối hàng đầu các sản phẩm hàng tiêu dùng cao cấp nhằm đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của người dân Việt Nam. Tất cả các sản phẩm, nhãn hiệu công ty chúng tôi chọn làm đại diện phân phối đều đảm bảo các tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm cũng như các quy định của Bộ Y tế về sức khoẻ cho người sử dụng và được phân phối rộng khắp tại các hệ thống trên toàn quốc. Công ty chúng tôi đã và đang xây dựng, phát triển công ty trên nền tảng và phương châm hoạt
Những nghề phổ biến tại Công Ty CP Phân Phối Liên Minh
Bạn làm việc tại Công Ty CP Phân Phối Liên Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn