I/ INTRODUCTION
LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.
To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you.
We are currently in the process of recruiting a Customer Success Executive - level Senior. For additional information, please refer to the details provided below.
Working time: From Monday to Saturday Morning
Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.
Please visit us:
- Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
- Fanpage: LitGroup Careers
II/ RESPONSIBILITIES
-Manage and operate CX mapping:
- Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
- CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
- Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
-Handle customer issues;
-Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.
III/ REQUIREMENTS
- Graduated from FTU, NEU, or related universities;
- Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
- Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
- Strong customer service knowledge;
- Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
- Ability to work independently
- Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.
IV/ BENEFITS
- Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
- 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
- Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
- Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
- An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.
V/ HOW TO APPLY?
- Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
- Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).
Công ty Cổ phần phát triển Giáo dục Global Edu Việt Nam được thành lập với sứ mệnh góp phần vào nâng cao chất lượng Giáo dục tại Việt Nam đặc biệt là trong việc đào tạo tiếng Anh và giáo dục mầm non. Trong thời gian qua được sự tin tưởng và tín nhiệm từ các Sở Giáo dục trên nhiều tỉnh thành Global Edu Việt Nam đã triển khai hệ thống trung tâm và chương trình Tiếng Anh liên kết tại nhiều tỉnh thành lớn trên cả Nước như Tuyên Quang, Hà Nội, Hải Phòng, Ninh Bình, Thái Nguyên, Vĩnh Phúc… với gần 25 nghìn học sinh trên toàn hệ thống và định hướng trở thành một trong những công ty hàng đầu về Giáo dục tại Việt Nam trong những năm sắp tới với các mảng kinh doanh từ hệ thống trung tâm tiếng Anh, hệ thống trường mầm non song ngữ, phát hành sách, thiết bị và công nghệ giáo dục.