Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Create, manage analyze and increase performance of digital paid media campaign in accordance with marketing & communication strategy.
· Create & align SEO strategies for websites & manage SEO performance and create new value for business. Identify user trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.
· Conduct websites, digital assets and marketing channels performance analysis with proposals for further growth. Utilize strong analytical capacity to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points, instrument’s conversion points and optimize user funnels.
· Implement market research about marketing trends, user demands change and competitor analysis to explore applicable user growth marketing opportunities and diversified user growth channels/model.
· Develops, and executes communications plan in alignment with brand/ product goals.
· Work closely and collaborate with cross-functional teams to deliver promotion campaigns on Website, MiniApp for key customers.
· Cooperate with external marketing agencies and/or internal partners to achieve business/ campaign objectives
· Project management including planning, execution, data monitoring & analysis
· Manage Budget of project
Yêu Cầu Công Việc
Experience
· Demonstrable experience managing SEO, SEM, marketing database, email, paid media campaign. Familiarity with B2B and B2C advertising and communication campaign.
· Experience working with data sets, CRM or CDP is a plus.
· Experience in developing & optimizing landing pages, website, digital asset and user funnels
· Proven work experience in Digital & Social Media Marketing (2-3 years). Strong knowlege of Social Media management including Facebook, TikTok, Zalo, etc.
Required Skills/ Abilities
· Have a solid foundation and experience working with website analytics tools. Hands-on experience with web content management tools
· Strong analytical skills and data-driven thinking
· Have attention to detail & Can plan in advance, but also quickly adapt new requirements
· Good in presentation skill. Basically communicate in English
· Able to work under high pressure
· Bachelor degree in Marketing, Business Administration…
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Sau 3 năm thành lập, FutureLang là một trong các startup giáo dục công nghệ phát triển nhanh nhất Việt Nam (Định giá công ty hiện đạt >400 tỷ), với trên 400.000 người dùng, Công tý tiếp tục mở rộng quy mô với 2 dự án giáo dục công nghệ mới launching cùng với 4 dự án đang trong giai đoạn phát triển.
Sứ mệnh:
Vì 50 triệu người Giao tiếp thành thạo tiếng Anh
Xây dựng 500 trường học, cây cầu và học máy trính cho trẻ em nghèo tại Việt Nam
Tầm nhìn
2030 : TOP 10 Startup Unicorn Công ty giáo dục công nghệ có sản phẩm vươn tầm Châu Á
Giải thưởng:
TOP 10 Thương hiệu tin cậy, sản phẩm chất lượng, dịch vụ tận tâm năm 2020.
Top 10 Thương hiệu tiêu biểu Châu Á Thái Bình Dương 2021
Khởi đầu với những cá nhân trẻ đầy nhiệt huyết, trải qua nhiều thăng trầm, Futurelang tự hào khẳng định vị thế của mình với quy mô hơn 100+ nhân sự, và hàng nghìn CTV trên cả nước.
Chúng tôi đang tìm kiếm những bạn trẻ tiềm năng và nhiệt huyết trong lĩnh vực công nghệ. Futuelang cam kết sẽ đem đến cho nhân viên một trải nghiệm tuyệt vời, một môi trường làm việc Nhiệt Tình - Minh Bạch - Tử Tế-Hòa Đồng , nơi để các bạn trẻ thể hiện tài năng và phát triển hơn nữa trong tương lai.