Việc làm Tập Đoàn Phú Minh Sơn

Cập nhật 15/02/2024 08:51
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Tập Đoàn Phú Minh Sơn
Accounting Officer (Hanoi Head Office - 409)
Tập Đoàn Phú Minh Sơn
5 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
AEONMALL Vietnam Co., Ltd is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "The customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.
- Position: 01 Accounting Officer - Accounts Payable
- Work location: Hanoi Head Office, 3rd fIoor, East Office, AEON MALL Long Bien, No. 27 Co Linh Road, Long Bien Ward, Long Bien District, Hanoi
- Working time: Monday - Friday, 8:30 AM - 5:30 PM
- Report to: Deputy Manager/ Manager
Job Description:
1) Record account payable/expenses for AEONMALL Vietnam to ensure that all AP and expenses are recorded correctly and timely.
2) Well communicate with other departments to collect sufficient accounting information for monthly booking.
3) Check payment requests received from departments and process cash payment/bank remittance for all suppliers/partners correctly and on time.
4) Consult other departments on accounting, tax and contract matters.
5) Prepare AP monthly/quarterly reports; Prepare list of input VAT invoices.
6) Support consultant and auditors for monthly/yearly review.
7) File documents as accounting policy and internal requirement.
8) Other duties as assigned by the Supervisors.1) Bachelor degree in Accounting, Audit or related fields
2) 1-3 years of relevant working experience in related fields.
3) Good at English (4 skills)
4) Be excellent at Microsoft Office (especially Excel)
5) Be careful and good at number
BENEFITS:
- 2 day-off per week.
- 14 annual leave days per year.
- Birthday leave with present.
- 5 sick leave days per year with full-paid salary.
- Additional health insurance 24h.
- Training opportunities.
- Annual teambuilding and company trip.
- Health check once per year.
- Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).
- Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
- Professional environment for career development.
- Young and dynamic colleagues.Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefit for employees
Đào tạo
Chance to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleages and leaders
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Tập Đoàn Phú Minh Sơn
Tập Đoàn Phú Minh Sơn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Khởi nghiệp từ năm 2006, đến nay Tập đoàn Phú Minh Sơn đã mở rộng và phát triển thành công ở nhiều lĩnh vực, ngành nghề. Các mảng hoạt động chính của Tập đoàn bao gồm: xây lắp, khai thác đá, sản xuất xi măng, kinh doanh thiết bị công nghiệp, dây chuyền sản xuất vật liệu xây dựng, xử lý rác thải, năng lượng sạch…

Ở Phú Minh Sơn, chúng tôi luôn coi con người là nhân tố có tính quyết định tới sự thành bại của Tập đoàn. Những giá trị cốt lõi Bình đẳng - Đề cao giá trị cá nhân - Tôn trọng sự sáng tạo làm nền tảng vững chắc nhằm tạo ra một môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp để mỗi nhân viên đều có cơ hội học hỏi, phát triển và cống hiến.

Chúng tôi luôn chào đón những đồng nghiệp giàu kinh nghiệm, kỹ năng, mang trong lòng nhiệt huyết, hoài bão khát khao vươn lên để cùng các bạn tạo dựng sự nghiệp và mở ra cơ hội phát triển nghề nghiệp tốt nhất cho chính các bạn.

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Phú Minh Sơn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Phú Minh Sơn

Tập Đoàn Phú Minh Sơn

Click để đánh giá