Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main responsibility: For processing Job Entry, Change orders to Eng’g and to coordinate with Order Management Supervisor for non-standard Items / follow up with all concerned departments in achieving Customer requirements as per the Signed Contract.
Authority: To review contract documents, drawings, estimates, design calculations and L/C advices, etc. Prepare several documents and sign to process for further actions that are concerned in CIF/FJBD, Shipping Release, Job Status, CO, ARF, Claim, UMR Change, etc. Assist Order Management Supervisor in preparation of Loading Plan and Production schedule. Monitor with the secretary for updating the MFS System.
Responsibility in details:
*Processing of Order Entry/Change orders: Review the PIS, Change Orders, Claims etc. received from Sales Office, Prepares the final job PIS .., Consults with the OM Supervisor ,...To lead the OM Engineers in the absence of OM Supervisor
* Follow ups with area office and Coordination with Other Departments at Head Office: Actively maintain / track the latest status, Coordinate with other Dept (Purchasing, Finance..) ., Update and follow-up on jobs and keeps the Area Office updated status.., Issue Shipping Release .., Works as a liaison office between various departments in Head Office and between H.O and Sales Offices.
* Processing of Claims
* Processing jobs with Erection under companys' scope
Yêu Cầu Công Việc
* Bachelor in Civil/Architectural Engineering (or) Diploma in Civil Engineering with a min. of 1-2 years experience (Essential qualification)
* Diploma/Bachelor’s Degree in Civil Eng’g (or) Contract Management (Desired qualification)
* Knowledge of MS Office, Auto CAD and Computer Applications in Engineering Works
*At least 5 years experience in Project Management (Preferably involved in PEB / Structural Steel Fabrication / Erection)
* Good command in English
* Self-motivated, elaborated communication skills and speed of action in accordance with the requirements of the job
* Good looking, Dynamic and Optimistic
Quyền lợi:
*Salary: From 35-50 Mil VND Gross
* Offer 13th month bonus, bonus on every special occasions
* Our staffs are entitled with annual leave, self marriage and child's marriage leave, bereavement leave (including death of grandparents and siblings),…
* 100% full of gross salary during the probation time
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 55
- Lương: 35 Tr - 50 Tr VND
Được thành lập vào năm 2003, AIT Corp đã nhanh chóng phát triển và trở thành một trong những nhà cung cấp hàng đầu các thiết bị điện, linh kiện và phụ tùng, phát triển phần mềm ứng dụng cho các ngành công nghiệp trong và ngoài nước. Ba yếu tố chủ chốt giúp AIT Corp tăng trưởng và thành công là Dịch vụ, Chất lượng và Độ tin cậy, - những yếu tố mà chúng tôi luôn cam kết duy trì.
AIT Corp có khả năng cung cấp các chủng loại mặt hàng đa dạng, từ những linh kiện thiết yếu cho đến những thiết bị tinh vi và phức tạp, bao gồm cáp và các phụ kiện ngành điện, hệ thống trạm biến áp, công nghệ electroheat, đèn và ánh sáng, điều khiển động cơ và tất cả các sản phẩm phân phối phù hợp với nhu cầu của thị trường công nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
AIT GROUP cũng đang sở hữu nhà máy sản xuất tủ điện hạ thế với hệ thống dây chuyền máy móc hiện đại, tạo ra các sản phẩm tủ điện chất lượng cao, đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe từ khách hàng.