- Controlling the office supplies, documents, equipment, stationery, and place orders when necessary
- Overseeing the maintenance of office facilities and equipment
- Communicating and arranging appointments with Client through the firm's online and offline channels
- Managing meeting room bookings and timekeeping of staff
- Supervising cleaning staff and cleanliness of office space
- Managing agenda: doing bookings (hotels, tickets, cars, meetings, etc.) for office members
- Managing firm publications
- Assisting HR Team in organizing company events like interview, annual health check, team building, year-end party, birthdays, and other internal bonding activities
- Updating staff database periodically
- Managing the Company’s Website, FB & Linkedin Management (writing and posting articles, responding to customer inquiries, etc.)
- Updating internal information on website and other social platforms at the request of the Director; and
- Assisting staff in the administrative process.
* Benefit:
- We offer safe and attractive jobs and comprehensive opportunities for our staff to constantly develop their skills and promote them according to their strengths.
- Competitive income compared to the market
- Providing clothing, meal & phone allowance - Free parking fee
- Bonus and 13th month salary; Full SHUI policy & training opportunities
- Annual health check
- Laptop & attractive team-building activities, regular internal activities
Mô tả công việc
Phúc lợi
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
- Age: 22 - 32 (Female), good-looking appearance
- 1+ year of experience in Admin roles
- Able to communicate in English both oral and written
- Able to work independently and under high pressure
- Logic thinking, careful, organization skill
- People relation skill, adaptable and flexible
- “Can-do” attitudes, proactive
- Responsible, enthusiastic, highly trustworthy
- Proficiency in the use of Google and the Microsoft Office Suite is required
- Having knowledge of marketing (website/SEO/social media) or basic video recording/editing is an advantage
- Detail orientated, problem solving skill
- Form: Official employee
Phước & Partners có lịch sử lâu dài và đáng tự hào với hơn 20 năm cung cấp dịch vụ tư vấn và tranh tụng tại Việt Nam và chúng tôi hiện có một đội ngũ gồm gần 60 chuyên gia giàu kinh nghiệm tại ba văn phòng tại Thành phố Hồ Chí Minh, Hà Nội và Đà Nẵng. Chúng tôi là cơ quan hành nghề pháp lý đầy đủ dịch vụ, tập trung vào các lĩnh vực sau: Thuế, Lao động & Việc làm, Doanh nghiệp, M&A, Đầu tư nước ngoài, Thương mại, Bất động sản & Xây dựng, Ngân hàng & Tài chính, Giải quyết tranh chấp cũng như Quy định & Thương mại. Để phát triển nhu cầu kinh doanh và khách hàng và đây là thời điểm tuyển dụng của công ty chúng tôi, chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên năng động và tiềm năng để gia nhập đội ngũ luật sư của chúng tôi.