Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Create, develop, and manage O2O activities (Online to Offline or Offline to Online) and promotions to enhance the customer experience.
- Conduct research and analysis on customer behavior in Omni channel purchase, using data to identify trends and needs and recommend best solutions.
- Monitor and be accountable for KPIs relating to new customer acquisition, cost, revenues, and engagement levels across both online and offline channels.
- Work collaboratively with relevant functional teams to create features for the website/app or new products that improve user experience and conversion rates.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Business Administration/Marketing/Economics
- 1-3 years of experience in a similar field, preferable with experience in organizing and implementing O2O activities in retail organizations
- Familiar with E-marketing and Online media
- Excellent interpersonal/communication/negotiation skills
- Optimistic & Business Mindset
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập năm 2009, ban đầu Công ty TNHH NewSun hoạt động trong các mảng lĩnh vực hóa chất, phụ gia chuyên ngành thực phẩm, xây dựng cơ bản… Sau một thời gian hoạt động, Ban Giám đốc Công ty đã có những quyết định mang tính định hướng đưa Công ty phát triển lên một tầm vóc mới. Điểm mốc là năm 2017, Dự án An Hòa Khang – An tâm sống khỏe đã ra đời sau một thời gian nghiên cứu và dành nhiều tâm huyết của Ban Giám đốc và Ban cố vấn chuyên môn.