Chi tiết công việc
- Generating and processing new sales leads as necessary.
- Arranging appointments with clients and the sales team.
- Following up with customers to understand their needs.
- Providing necessary data or reports to the sales team.
- Acknowledging customers by responding to emails, texts, and phone calls.
- Performing necessary administrative work, including filing reports or presenting documents to the sales team.
- Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
- Work performance review 2 times/ year;
- Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
- 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
- 01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
- Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
- Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
- Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
- Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
- Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
- Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
- Proficiency with MS Office.
- Excellent communication skills.
- Strong analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
Công Ty Alberta là đại diện độc quyền của hãng dầu nhớt Texas –Singapore tại Việt Nam chuyên nhập khẩu và phân phối sản phẩm dầu nhớt Texas –Singapore
Thương hiệu dầu nhớt Texas là một trong những thương hiệu có chất lượng uy tín nhất tại Singapore và các nước khu vực Châu Á. Những sản phẩm dầu nhớt mang tên Texas đều đạt chứng nhận chất lượng API, ACEA,JASO,ILSAC và được cấp chỉ tiêu chất lượng của các hãng xe nổi tiếng như : Volvo,Renault,MB,B&W,Detroit,Cummins….
Alberta đang có VP tại HN và chi nhánh tại Hải Phòng- HCM, với tổng số nhân sự trên 20 người. Nhằm mở rộng quy mô công ty, thúc đẩy thị trường, Alberta có nhu cầu tuyển dụng nhân sự nhằm phát triển và mở rộng thị trường kinh doanh hơn nữa. Làm việc tại Alberta bạn sẽ luôn có được cơ hội học hỏi, phát triển năng lực bản thân mình được tốt nhất, môi trường làm việc văn minh, trẻ trung, năng động sẽ luôn luôn chào đón các bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành