- Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
- Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
- Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
- Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
- Regularly forecast the volume from the key sellers.
- Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
- Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
- Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
- Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
- Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
- The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
- Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
- Perform other duties as assigned by the line manager.
- Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
- Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
- Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
- Good at communication, negotiation, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
- Desire to learn and desire to understand how the world works.
Công ty Kitoku-Shinryo (Nhật Bản) có lịch sử hình thành và phát triển hơn 130 năm trong lĩnh vực kinh doanh lúa gạo, Kitoku-Shinryo luôn nỗ lực đáp ứng nhu cầu gạo chất lượng cao của thị trường đang ngày càng trở nên đa dạng. Những năm gần đây, các món ăn Nhật Bản như là Sushi và Sashimi đang ngày càng trở nên phổ biến đối với đa số người dân trên thế giới bởi vì các thực phẩm này rất có lợi cho sức khỏe với lượng calo rất thấp. Tập Đoàn Kitoku-Shinryo đã được thành lập để cung cấp gạo Nhật với chất lượng tốt nhất từ các công ty vệ tinh tại Việt Nam, Thái Lan, Mỹ và Trung Quốc để đáp ứng nhu cầu của những người ưa thích các món ăn Nhật Bản trên khắp thế giới. Nhiệm vụ mà Kitoku-Shinryo đặt ra là để trở thành công ty cung cấp gạo Nhật và gạo Jasmine chất lượng cao dẫn đầu thị trường thế giới. Công Ty Cổ Phần Xuất Nhập Khẩu An Giang – Angimex (Việt Nam) là một trong những doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực lương thực, với ngành hàng chủ lực là lúa, gạo.