• Define and list all potential customers in the assigned area to open new accounts and grow
distribution network as well as sales volume under the guideline of the manager and company
strategies.
• Achieve direct sales revenue for the defined channel (On-Trade).
• Achieve defined distribution targets by brand for the On-Trade customers.
• Achieve new products listing strategy as target distribution.
• Ensure execution/ performance/ compliance/ investment in existing contracts.
• Create proposals and negotiates new On-Premises contracts. Manage, track sales volume target, and
create sales and marketing plans for the outlets.
• Implement: contracts, events, trade deals of cycle meetings, activate the promotion target and
monthly briefing.
• Directly implement the company sales policy in terms of pricing and promotion, TAKE ORDERS and
execute promotion (DISPLAY) in line with the company requirements.
• Achieve brand sales and visibility guidelines defined by outlet segmentation and classification.
• Expand universe of outlets, and actively reviews current universe to optimize account coverage and
the On-Trade customer segment.
• Keep up to date with market trends seeks new leads to develop the channel.
• Maintains relationships with key On-Premises trade customers.
• Ensure monthly and weekly reports are completed as requested (e.g., performance tracking of
promotions/ deals, sales, routing, activities).
• Make sales forecast for your own outlets
• Tracking and following aging report as company set.
• Manage and tracking marketing contracts performance of the outlets.
• Supports reporting and reviews with brand principles for the channel.
• Maintain working relationship with key stakeholders, e.g., South On-Premises team, Regional Sales
team, Marketing team, Customer service team, accounting team and Brand Principles.
• Ad hoc required from management.• Having experiences in the spirits/ FMCG industry
• Dynamic, self motivated leader with proven track record in developing team capabilities
• Proven success in achieving business revenue and brand objectives
• Good communication and negotiation with customers in different levels
• Excellent relationship and networking skills
• Flexible working time, be able to visit outlets at night, and travel when required
• Good planning, team-work skills
• Positive attitude with customers
• Quick actions and solution for customer requirements or problem may have
• Enthusiast, passionate and willing to learn
• Creative ideas are always welcome to the team and the companyCompetitive income with 100% salary and allowance on probation
Monthly sales incentive
Gift on special occasion
Salary review at least one times per year
Annual KPIs bonus
Annual Leave: will be 12 working days per calendar year, pro-rata for the 1st year of employment, max +7 Annual leave adding.
Good Insurance added premium healthcare insurance
Be provided with high performance laptop and screen
Công ty Kitoku-Shinryo (Nhật Bản) có lịch sử hình thành và phát triển hơn 130 năm trong lĩnh vực kinh doanh lúa gạo, Kitoku-Shinryo luôn nỗ lực đáp ứng nhu cầu gạo chất lượng cao của thị trường đang ngày càng trở nên đa dạng. Những năm gần đây, các món ăn Nhật Bản như là Sushi và Sashimi đang ngày càng trở nên phổ biến đối với đa số người dân trên thế giới bởi vì các thực phẩm này rất có lợi cho sức khỏe với lượng calo rất thấp. Tập Đoàn Kitoku-Shinryo đã được thành lập để cung cấp gạo Nhật với chất lượng tốt nhất từ các công ty vệ tinh tại Việt Nam, Thái Lan, Mỹ và Trung Quốc để đáp ứng nhu cầu của những người ưa thích các món ăn Nhật Bản trên khắp thế giới. Nhiệm vụ mà Kitoku-Shinryo đặt ra là để trở thành công ty cung cấp gạo Nhật và gạo Jasmine chất lượng cao dẫn đầu thị trường thế giới. Công Ty Cổ Phần Xuất Nhập Khẩu An Giang – Angimex (Việt Nam) là một trong những doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực lương thực, với ngành hàng chủ lực là lúa, gạo.