Việc làm AUDIENCE SERV

Cập nhật 30/01/2024 23:11
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH AUDIENCE SERV
Sales Admin (Thư Ký Bộ Phận Sales)
AUDIENCE SERV 3.7★
10 đánh giá 2 việc làm 7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 33 Lê Đại Hành, Cửa Đại, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Set-up and coordinate meeting schedules.
  • Takes down minutes of the meetings (sales meetings, daily briefing) and other meetings as maybe required by the Head of Sales.
  • Responsible in answering telephone calls and taking reservation inquiries either from travel agents, corporate accounts or social events.
  • Performs general clerical duties to include but not limited to photocopying, faxing, emailing and filing.
  • Routing of the banquet event order, action memo and or amendment forms to all concerned departments and other sales memo.
  • Responsible in contacting the supplies of the banquet functions and placing order for the amenities indicated in the packages.
  • In case the sales manager/account managers/sales executives are out on sales calls, the sales secretary/coordinator is advised to prepare a proposal for urgent inquiries only.
  • Handles all incoming calls and guest’s inquiries in the absence of the sales team and channels to the concerned department if the inquiry requires immediate action.
  • Carries out office mailing and filing in a timely fashion.
  • Prepares Purchase Requests/requisitions for stationeries and office supplies.
  • Prepares Sales Kits.
  • Maintains an organized, systematic and updated filing system (hard copies and hard disk back up), in order to ensure easy accessibility to required data and avail loss of data from the hardware.
  • Assists in the ocular inspection of walk-in guests or scheduled clients ocular visit
  • Coordinates employees travel (air/land/lodging, etc) to and from marketing related conventions/exhibitions and sales blitzes.
  • Coordinates with Marcom to facilitate marketing functions (brochures, trade shows)
  • Reminds DOSM and Sales Teams members of important appointments, sales trainings, meetings
  • Maintains adequate stock of office supplies and initiates requisition
  • Dispatches letters, documents and parcels to be sent by mail or courier.
  • Maintains and replenishes brochures, fact sheets, F&B Flyer
  • Ensure that the S&M month end report is accomplished and submitted on time
  • Makes a thorough check on the premises and operating equipment to determine cleanliness and orderlines
  • Performs common and related duties and special projects as may be assigned.

Yêu cầu công việc

Experience

· Minimum of one year in similar capacity

· Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general

Skills and Knowledge

· Strong user knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office

  • Proficient in English language both written and verbal
  • Computer skills

· Good teamworking skills and able to work effectively and contribute in a team

· Good presentation and influencing skills

· Good interpersonal skills with ability to communicate with guests and fellow employees from all levels

· Flexible and able to embrace and respond to change effectively

· Self-motivated and energetic

· Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment

Education or Qualification:

  • Completion of a degree in Hotel/ Business, Marketing, Economics and Management Course or equivalent

Quyền lợi được hưởng

Dicussing during the interview

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH AUDIENCE SERV
AUDIENCE SERV Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Toà nhà M5, số 91 Nguyễn Chí Thanh, phường Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Công ty TNHH Audience Serv tại Việt Nam là một chi nhánh của Audience Serv GmbH – tổng công ty được thành lập vào năm 2008, có trụ sở tại Berlin với nhiều chi nhánh khác nhau ở các nơi khác nhau trên thế giới: Hà Nội, Singapore, Munich, Barcelona, Bồ Đào Nha,....

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Các chuyên gia chiến dịch của chúng tôi đang sử dụng các phương pháp hoàn hảo để xác định đối tượng mục tiêu. Áp dụng các kỹ thuật học máy và trí tuệ nhân tạo làm tăng tiếp thị trực tiếp lên một cấp độ hoàn toàn mới.


Review AUDIENCE SERV

3.7
10 review

20/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Một nơi làm việc khá tốt cho những người trẻ tuổi (GL)

20/11/2024
Intern PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Sếp ok văn phòng đẹp, giờ giấc thoải mái (IT)

20/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Là một công ty tốt để đi theo học hỏi và cống hiến (IT)

Bạn làm việc tại AUDIENCE SERV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AUDIENCE SERV

AUDIENCE SERV

Click để đánh giá