Mô tả công việc
CORPORATE BRAND
• Lead all brand campaigns and related activities for raising brand awareness, strengthening brand positioning, reinforce compliance of brand guidelines on both on & offline space.
• Build corporate photo libraries, corporate profile, leaders & doctors profiles as full scale supporting activities towards reinforcing branding messaging.
• Pursue award opportunities of the hospitals.
• In charge of branded gifts to support brand and business initiatives.
REPUTATION MANAGEMENT & MEDIA RELATIONS
• Set up and manage execution of all internal process relating to media management (e.g. media briefing, spokesman, risk and crisis management)
• Be alert of potential media and social media risks for proactive reputation management following approved process
• Handle media contacts with regular engagements
COMMUNICATIONS
• Lead external communications initiatives and execution to support brand and business objectives
• Prepare all corporate communications
• Manage and grow corporate profile on relevant social media e.g. LinkedIn
• Work on initiatives and lead execution of internal communications and activities to raise awareness and engagement of staffs towards brand and business growth.
• Activities to enhance corporate culture of HFH
• In charge of managing internal communication channels
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR)
• Thematic CSR activities aligned with brand purposes and values
Quyền lợi được hưởng
• Salary package in details will be discussed during the interview
• Specific KPIs target and KPIs incentive on top of Salary Package will be discussed, if any
• Contribution of all Compulsory Insurances (Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance) from starting date
• Working Time: Standard working time is 44h/ week; 24 working days per month
• Annual Leave: 14 Days per year
• Sick leave: 06 days/ year (full paid)
• Monthly Service Incentive
• Yearly Performance Bonus
• Free consultation for staff, staff’s spouse & children under 18 years old at HFH. Special rate for staff when using services of Hanoi French Hospital (HFH)
• Health Insurance, Accident Insurance and Life Insurance for all employees
• Other benefit as Hanoi French Hospital (HFH) policy.
Yêu cầu công việc
• Brand ID, brand communications
• Communications skills for different channels and formats, both traditional and social media
• English fluency, both formal writing and speaking
• Creative, innovative, trend update
• Knowledge of design is an advantage
• Confident, ability to be an MC is an advantage
EDUCATION & EXPERIENCE
• Writing standards for corporate materials, press release write-up, marketing communications
• Experience in brand management and brand campaigns
• Event management from concept to execution
• Media relations, media risk & crisis management
Yêu cầu hồ sơ
- You can apply by sending Your Application Letter and CV in English on Hoteljob.vn .
Bệnh viện Việt Pháp Hà Nội là bệnh viện đạt tiêu chuẩn quốc tế đầu tiên không chỉ ở Hà Nội mà còn ở Miền Bắc Việt Nam.
Đây là một mô hình bệnh viện tư nhân hoạt động theo tiêu chuẩn Quốc tế. Là một cơ sở y tế tư nhân đầu tiên, Bệnh viện Việt Pháp Hà Nội được tổ chức dựa trên đội ngũ y bác sĩ Việt Nam và Pháp. Vì chất lượng chăm sóc y tế không thể tách rời các dịch vụ ngoài y tế, Bệnh viện đã chọn phương châm kết hợp công nghệ và chuyên môn chất lượng cao với chất lượng dịch vụ khách hàng.
Bệnh viện tiếp nhận các trường hợp cấp cứu cũng như xử lý các bệnh lý nội khoa và phẫu thuật trong điều kiện cơ sở vật chất tốt và trình độ chuyên môn cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- 9/1997: Thành lập “Bệnh viện Quốc tế Việt Nam” – liên doanh giữa công ty IMC Úc và Bệnh viện Bạch Mai Việt Nam
- 9/2000: Chuyển đổi từ liên doanh thành bệnh viện 100% vốn nước ngoài, áp dụng mô hình chăm sóc người bệnh theo tiêu chuẩn của Pháp và đổi tên thành Bệnh viện Việt Pháp (L’Hôpital Francais de Hanoi)
- 2007 - 2012: Bệnh viện Xuất sắc toàn diện do Bộ Y tế cấp
- 2007: Giấy chứng nhận hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001
- 7/2016: Bắt đầu dự án mở rộng với công suất sẽ tăng từ 68 lên 170 giường bệnh
- 7/2019: Tòa mới B cho người bệnh nội trú 7 tầng đi vào hoạt động.
- 4/2022: Tòa dành cho dịch vụ khám cấp cứu và ngoại trú đi vào hoạt động.
Mission
Bệnh viện Việt Pháp Hà Nội tự hào mang lại dịch vụ y tế chất lượng cao cho người bệnh với dịch vụ đa dạng theo tiêu chuẩn quốc tế, trang thiết bị y tế hiện đại cùng đội ngũ bác sĩ được đào tạo quốc tế, khẳng định vị thế “Dịch vụ chăm sóc sức khỏe xứng tầm dành riêng cho bạn”