Việc làm Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát
Atlantic Việt Nam Tuyển 01 Nhân viên hành chính Thu mua
Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Lâm Đồng
  • Provides administrative assistance for a variety of purchasing tasks: prepares and distributes contracts, prepares well-defined reports, and resolves supplier invoice problems. Interacts with suppliers on a regular basis.
  • Daily contact with suppliers to monitor (all of purchase documents, delivery ...) and preparation and inbounding of purchase orders and tracking through delivery.
  • Reviews and submits contracts to purchasers and the Management for approval.
  • Coordinates with the accounting department for payment, coordinate with peers/colleagues to find innovative solution on how to improve collaboration and overall service to suppliers to enhance company's profitability as well
  • Prepares daily, weekly, monthly, yearly reports and any quick report as required. Providing purchase, data to purchase manager (when needed), Provide prompt supports purchase Manager based in other sites to assist them complete assigned the purchase tasks
  • Monthly reconciliation of inventory, Making the recap of coffee payments (paid & payable) and provide to controllers every month (at the first week of next month)
  • Coordinate with SMS team to follow up the certified coffee document and Certified system
  • Ad-hoc assignments as and when required (monthly data: Export, inventory, market...)
  • Assist administration tasks as and when required such as: Office supplies: stationery; prepare, manages, office administration budget (e.g. water, stationery, purchase request for operating, furniture........) Input all travel arrangement and check for payment, report monthly
  • 1+ year in office administration
  • Good oral and written communication skills
  • Good in English;
  • Proactive and self-starter. Teamwork; flexible work schedule, customer focus
  • Proficiency in MS software (Words/Excel and PowerPoint)
  • Insurance based on Labor Law
  • Heath check annually
  • 13 days off, etc
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát
Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 11 đường Phạm Hùng, Phường Mỹ Đình 2, Quận Nam Từ Liêm

Công ty TNHH Cho Thuê Ôtô An Hòa Phát( Avis Việt Nam) – thành lập năm 2008, là một thành viên trong tập đoàn Gami - thành lập năm 1998. Avis Việt Nam có nhượng quyền thương mại với Avis Châu Âu trong hệ thống thuê xe Avis( Avis Rent A Car system) - là một thương hiệu hàng đầu về cho thuê xe trên thế giới. Avis Việt Nam có trụ sở chính tại tầng 5, Tòa nhà Gami Group số 11 Phạm Hùng, Mỹ Đình II, Nam Từ Liêm, Hà Nội; chi nhánh I tại Số 27 đường số 6, khu 5 Hiệp Hòa Chánh, TP Thủ Đức, HCM và Chi nhánh II tại Số 468 Nguyễn Tri Phương, P. Hòa Thuận Tây, Hải Châu, Đà Nẵng.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2008

Mission

AVIS Việt Nam được kế thừa những giá trị từ AVIS quốc tế, đồng thời có nhiều dư địa để phát triển ở một thị trường trẻ, năng động, đang tích cực tham gia vào quá trình toàn cầu hóa như Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát

Công Ty TNHH Cho Thuê Ô tô An Hòa Phát

Click để đánh giá