Việc làm Chung Anh Logistics

Cập nhật 06/12/2023 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Chung Anh Logistics
[HCM] Nhân viên Kinh doanh Hàng hóa hàng không - Cargo Sales Executive
Chung Anh Logistics
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

  • Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
  • Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
  • Monitor space availability ex hub for sales orientation.
  • Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
  • Support Manager to develop other products within AVS2 team.
  • Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
  • The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
  • Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
  • Work with team and airlines principal for space from hub.
  • Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
  • Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
  • Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
  • Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
  • Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
  • Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
  • Making the weekly/monthly report as required.
  • Working location: 30 Phan Thuc Duyen, ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City.

BENEFITS

  • Competitive salary and attractive benefits.
  • 15 days of annual leave and holidays according to Government regulations.
  • Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
  • Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).

Yêu Cầu Công Việc

REQUIREMENTS

  • Having at least 2-3 years of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
  • Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
  • Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
  • Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
  • Prefer candidates who have IATA certificate
  • Fluent in English and Vietnamese
  • Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
  • Strong communication and customer focus.
  • Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Positive attitude and a willingness to learn.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Chung Anh Logistics
Chung Anh Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
__
Địa điểm:
Phòng 401 tòa nhà Ocean Park, số 1 Đào Duy Anh, Phường Phương Mai

Công ty TNHH Chung Anh Logistics đuợc thành lập ngày 26/05/2016. Lĩnh vực chính của Chung Anh Logistics là hoạt động cung cấp dịch vụ hỗ trợ trực tiếp cho vận tải đường thủy; hoạt động dịch vụ hỗ trợ khác liên quan đến vận tải; vận tải hàng hóa đường thủy nội địa; vận tải hàng hóa đường thủy trong và ngoài nước; dịch vụ đóng gói; kho bãi lưu giữ hàng hóa; bốc xếp hàng hóa; buôn bán các thiét bị phụ tùng máy khác; vận tải hàng hóa bằng đường bộ; hoạt đông dịch vụ hỗ trợ kinh doanh khác; môi giới; đấu giá...

Bạn làm việc tại Chung Anh Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chung Anh Logistics

Chung Anh Logistics

Click để đánh giá