Campaign Communication
Manage online communications to increase brand awareness, including development of media plans.
Work with dedicated agencies or KOLs to develop creative content pieces and sales materials to support sales and marketing activities.
Evaluate agencies and KOLs performance and recommend improvements or changes when necessary.
Be responsible for developing and messaging (via Key visual and Promotion) of the brand stories, brand campaign, and product campaign.
Create, execute, and manage brand and/or product marketing programs and campaigns across social media channels (Facebook, Instagram, TikTok, etc...), ensuring consistent brand messages across all channels and communication tools.
Optimize digital marketing performance, including but not limited to Facebook Ads, Google Analytics.
Brand Visual Creation:
Design and create visual artwork to enhance the brand awareness and promotion campaign
Provide creative images or ideas for content marketing
Acquire insight in online marketing trends and keep key visual up to date
Performance Report and Budget Management:
Manage monthly media and digital budget.
Measure and prepare reports on media performance, KPIs and ROI.
Generate monthly report of all related and necessary activities assigned and share insights, observations and improvement points.
Manage online communications to increase brand awareness, including development of media plans.
Work with dedicated agencies or KOLs to develop creative content pieces and sales materials to support sales and marketing activities.
Evaluate agencies and KOLs performance and recommend improvements or changes when necessary.
Be responsible for developing and messaging (via Key visual and Promotion) of the brand stories, brand campaign, and product campaign.
Create, execute, and manage brand and/or product marketing programs and campaigns across social media channels (Facebook, Instagram, TikTok, etc...), ensuring consistent brand messages across all channels and communication tools.
Optimize digital marketing performance, including but not limited to Facebook Ads, Google Analytics.
Design and create visual artwork to enhance the brand awareness and promotion campaign
Provide creative images or ideas for content marketing
Acquire insight in online marketing trends and keep key visual up to date
Manage monthly media and digital budget.
Measure and prepare reports on media performance, KPIs and ROI.
Generate monthly report of all related and necessary activities assigned and share insights, observations and improvement points.Yêu Cầu Công Việc
Qualification:
From 5 years of experience in Marketing experience (strong in Digital). Working experience in F&B industry is a plus.
Strong knowledge of digital marketing including SEO, social media, etc...
Experience with Digital Ads such as Facebook Ads, Google Ads, Tiktok Ads, and other Display network, ...
Experience with artwork design and content production.
Company information and Benefit:
Head office: 14 Pham Ngoc Thach, Dict. 3
Working time: 9AM-6PM (Off Sat, Sun)
Insurance: Social insurance (start from probation term), Accident Insurance, Health insurance
Voucher: Staff discount voucher, 06 cash voucher/ year
Bonus: 13th month bonus
Company trip, annual health check
Allowance: parking, lunch, laptop (if using personal laptop)Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
TNVCert là một tổ chức chứng nhận đa quốc gia với mạng lưới văn phòng tại nhiều quốc gia trên Thế giới như Anh, Ấn Độ, Mỹ, Thuỵ Điển, Malaysia, Indonesia, Philippines, Taiwan, Singapore, Qatar, Kuwait, Oman, Ai Cập, Nam Phi, Nigeria, Nepan, Turkey, Iran, Bangladesh… Trên Thế giới, TNVCert cung cấp dịch vụ chứng nhận với sự công nhận của các Tổ chức UAF và IAS của Hoa Kỳ và cũng là thành viên của diễn đàn công nhận chất lượng quốc tế IAF
Tại Việt Nam, Theo nghị định 107/NĐ-CP của Chính phủ Việt nam; TNV Việt Nam đã thực hiện đăng ký và được Tổng cục Tiêu chuẩn Đo lường Chất lượng Việt Nam cấp “Giấy chứng nhận đăng ký hoạt động chứng nhận” (Số đăng ký 43/CN-TĐC) và được Bộ Nông nghiệp và Phát triển nông thôn chỉ định chứng nhận sản phẩm nông nghiệp hữu cơ theo tiêu chuẩn TCVN 11041 với mã số CN 81-23 BNN.
Kế thừa kinh nghiệm quản lý quốc tế của Tổ chức Chứng nhận TNV Toàn cầu, TNV Việt Nam cam kết luôn là người bạn đồng hành cùng các cơ quan được cấp chứng nhận, cải tiến không ngừng các hệ thống quản trị, mang lại những giá trị gia tăng trong các hoạt động của khách hàng.
SỨ MỆNH
Đóng góp vào sự nghiệp phát triển kinh tế bền vững vì lợi ích Quốc gia từ việc khơi dậy nội lực sẵn có, nêu cao tinh thần cải tiến và không ngừng nâng cao chất lượng của các Tổ chức, doanh nghiệp.
TẦM NHÌN
Trở thành biểu tượng niềm tin hàng đầu khu vực trong việc cung cấp các dịch vụ chứng nhận, kiểm nghiệm, giám định, đào tạo và mang đến các giải pháp cải tiến cho hệ thống của các Tổ chức trong và ngoài nước.