Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG NGHỆ CAD/CAM VIỆT NAM
Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh
The Job Holder Responsible For
· Use analysis and business understanding to implement Customer Value Management (CVM) process, which aims to increase Customer value through Finding who are the targeted customers, What to offer them, How to touch them, and Testing metrics to track and measure campaign efficiency.
· Use analysis and business understanding to help the business better understand what has happened, and find out the root cause of many business problems.
Key Accountabilities
Data and Reporting:
· Create and maintain data in a sense that it can be re-used in different ways for different purposes.
· Communicate and align with stakeholders to translate business requirements into data requirements.
· Analyze datasets to define metrics (both financial and non-financial metrics), reports and visualizations mostly for performance management.
· Build data model and use data visualization tools to generate dashboards, reports and presentations that aid in data storytelling. Understanding and interpretation of trends and patterns to provide meaningful insights.
Customer Insight Analysis:
· Using analytical approach and model (segmentation and descriptive) to identify meaningful and actionable customer insights from various data sources.
· Using analytic techniques to segment customers and find out tactical segments of targeted customers, and test hypothesis of whether customers like our offerings.
· Use that information to better understand our customers through time.
Bachelor's degree in Finance, Banking, Statistics, Mathematics, Computer Science or Quantitative Analytics
· 2+ years (for Junior) and 5+ year (for Senior) of relevant experience in areas of data analytics, reporting and planning. Experience in Banking Industry is a big plus.
· Experience in data query and analytic tools (e.g. SQL, R, Python, SPSS …)
· Experience in building reporting using BI tools (e.g. Tableau, Power BI, IBM Cognos …)
· Experience communicating complex analysis and models across a diverse team
· Experience in data management, data modeling and ETL
· Deep understanding of Information Security principles to ensure compliant handling and management of data
· Strong understanding of Agile principles, practices and scrum methodology
· Experience working in sAgile teams to support digital transformation projects
Công ty TNHH Công nghệ CAD/CAM Việt Nam (Vietnam CAD/CAM Technology Co.Ltd) được thành lập lập theo Giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh số 0104000808, ngày 19 tháng 01 năm 2007 của Sở Kế hoạch và Đầu tư Thành phố Hà Nội và Giấy chứng nhận đăng ký thuế mã số 0102145068, ngày 23 tháng 01 năm 2007 của Cục Thuế Thành phố Hà Nội.
Ngay từ khi mới thành lập, chúng tôi đã tập trung mọi nỗ lực để có được các sản phẩm tốt nhất, dịch vụ hoàn hảo nhất nhằm thoả mãn những nhu cầu khắt khe của quý khách hàng về các lĩnh vực chính sau đây:
Cung cấp máy gia công (máy CNC và máy thông thường),
Bảo trì, nâng cấp và sửa chữa máy gia công CNC,
Cung cấp máy EDM/ Wire EDM,
Thay thế ,nâng cấp hệ điều khiển cho máy gia công,
Cung cấp máy CMM, Laser scanner,
Cung cấp các máy đo lường thử nghiệm,
Cung cấp giải pháp phần mềm CAD/CAM/CAE,
Thiết kế, chế tạo sản xuất khuôn mẫu, thiết bị cơ khí,
Đào tạo và chuyển giao công nghệ trong lĩnh vực CAD/CAM/CNC,
Tư vấn lập dự án đầu tư trong lĩnh vực cơ khí, đo lường, thử nghiệm…