- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Công ty TNHH công nghệ Thiên Phúc ( Viết tắt TPT CO., LTD) được thành lập năm 1999 theo quyết định của Ủy ban Nhân dân và Sở Kế hoạch và Đầu tư Hà Nội với mục tiêu “Phấn đấu trở thành một nhà tiên phong đột phá trong công nghệ hiện đại”.
Trong 10 năm thành lập và phát triển, Thiên Phúc đã khẳng định và trở thành một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong việc đóng góp thiết bị và tích hợp hệ thống cho các dự án, sản phẩm điện tử, điện tử, chống sét, đo lường, viễn thông, Tin học ... và dịch vụ công nghệ cao trong các lĩnh vực an ninh, quốc phòng, truyền thông, y tế và môi trường.
Quá trình phát triển không ngừng của Thiên Phúc đã được chứng minh qua sự lãnh đạo và tầm nhìn của Ban lãnh đạo, sự đóng góp đáng chú ý của các cán bộ cũng như các chuyên gia và kỹ sư giàu kinh nghiệm trong việc tích hợp hệ thống. Chúng tôi đã ngày càng nâng cao uy tín và khả năng của mình trong tâm trí khách hàng, đã tạo ra một thị phần đáng kể trong lĩnh vực kinh doanh của chúng tôi.
Với phương châm “Hợp tác phát triển”, Thiên Phúc luôn hợp tác với các đối tác để mang đến cho khách hàng những sản phẩm mới nhất với chủng loại đa dạng và chất lượng hoàn hảo đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng.