Mô tả công việc
- Identifying training and development needs within AGEST Vietnam through job analysis and regular consultation with department managers
- Designing and developing training and development programs based on both the organization’s and the individual's needs
- Working in a team to produce programs that are satisfactory to all relevant needs in an organization
- Building proper training schedules for all trainers
- Conducting training appraisals and measuring success of training courses
- Devising individual learning plans
- Producing training materials for in-house courses
- Managing the delivery of training and development programs
- Monitoring and reviewing the progress of trainees by using tests, questionnaires and through discussions with managers
- Evaluating training and development programs
- Amending and revising programs as necessary, in order to adapt to the changes that occur in the work environment;
- Helping line managers and trainers to solve specific training problems, either on a one-to-one basis or in groups
- Supervising the work of trainers
- Keeping record of all employees training history
- Implementing and administering the certification programs
- Producing training materials and manuals
- Sending a training report system weekly, monthly, quarterly, yearly.
- Performing other duties as assigned.
- Accountable for safeguarding of information security for the responsible operations, in conformity to Company ISMS, customer’s requirements and statutory compliances
Yêu cầu công việc
- A bachelor degree in education, human resource, business administrations or equivalent
- From 2 years of experience in developing and managing training programs
- Course development and management o Developing training plans
- Excellent communication skills in both English and Vietnamese o Experience in train-the-trainer programs
- Ability to develop assessment programs
- Ability to teach is a plus
- Good typing ability up to speed of 50 WPM
Quyền lợi được hưởng
What could we offer you?
o Working and growing with a group of diverse talents that is cross-functioning, self-organizing, and empowered to deliver values to our clients.
o Enjoy the English training program and other professional skills training courses delivered by our experts.
o Enjoy a professional working environment, where people asses each other honestly, communicate openly and support each other enthusiastically.
Attractive bonuses and compensations:
o 13-month salary + business bonus + project bonus.
o Annual heath check-up and premium health insurance.
o Extra annual leave (plus 2 days / every 3 years of loyal contribution).
o Welfare visits
Những ý tưởng tuyệt vời xứng đáng được xây dựng, vì vậy hãy làm quen với TP&P Technology - Công ty phát triển phần mềm hàng đầu Việt Nam có văn phòng đại diện tại Mỹ & amp; Singapore
Là nhà cung cấp phần mềm & dịch vụ công nghệ tại khu vực APAC và Việt Nam, bạn sẽ thấy chúng tôi có ý thức toàn cầu và luôn sẵn sàng làm việc hoặc hợp tác với bạn.
TP&P là sự lựa chọn tối ưu để trở thành đối tác chiến lược hỗ trợ bạn phát triển sản phẩm phần mềm trong suốt chuỗi giá trị.
Chính sách bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe: Khám sức khỏe định kỳ hàng năm, Bảo hiểm sức khỏe cao cấp TPPCare
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty hàng năm & dự án close team outing
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 11/12/2015
Mission
Với đội ngũ giàu kinh nghiệm và chuyên môn sâu về nhiều dịch vụ, từ phát triển phần mềm tùy chỉnh, cơ sở hạ tầng CNTT và dịch vụ quản lý ứng dụng, đến tư vấn và triển khai giải pháp kinh doanh, an ninh mạng, đến dịch vụ DevOps và Blockchain, bất kể bạn muốn gì, chúng tôi đều có thể làm thật. Chúng tôi xác định nhu cầu của bạn và điều chỉnh theo tình huống của bạn để cung cấp dịch vụ chất lượng và kết quả cuối cùng sẽ mang lại cho người dùng cuối của bạn trải nghiệm tuyệt vời sẽ khiến họ quay lại để biết thêm!