Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
PMO Technical Business Insight (Supplier Feature) - Operations, Shopee
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
08/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
4 - 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About The Team
The Technical Business Insights team makes user experience journeys on the Shopee platform as smooth and positive as possible. To achieve this, the team studies and strives to understand what, why, and how users are doing. The team stays at the user's point of view to think through their problems and map with what the platform tech serves, especially in daily operation angles. In doing so, the team suggests improvements to provide users with self-help and a fair platform.
To ensure customer satisfaction of both sellers and buyers on Shopee is the ultimate shopping experience!
Job Description
The Technical Business Insights team makes user experience journeys on the Shopee platform as smooth and positive as possible. To achieve this, the team studies and strives to understand what, why, and how users are doing. The team stays at the user's point of view to think through their problems and map with what the platform tech serves, especially in daily operation angles. In doing so, the team suggests improvements to provide users with self-help and a fair platform.
To ensure customer satisfaction of both sellers and buyers on Shopee is the ultimate shopping experience!
Job Description
- Proactive observation & coordination with other internal teams to identify business operation problems of struggling Suppliers, investigate to find out the root causes, and propose Tech solutions;
- Market research/benchmarking analysis to evaluate the feasibility of proposed Tech solutions;
- Evaluate business metrics, deliver effective presentations of findings and recommendations, and create a visual display of quantitative information to seek approval from high-level management;
- Work with stakeholders to plan & implement, conduct necessary analysis to drive and optimize projects;
- Assist team leader in other tasks assigned.
- At least 4 years of experience in Project management, operation management, Supply Chain management, and business consultant is a plus;
- Strong problem-solving and storytelling skills, ability to draw insights from data, research, and design practical and scalable solutions;
- Strong stakeholder management and good communication skills in English (verbal and written);
- Good team player with a positive attitude and a strong sense of integrity and responsibility;
- Must be able to work with tight deadlines and able to work with minimal guidance;
- Proficient in Excel & PowerPoint.
Khu vực
Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển BiTech được thành lập và hoạt động kinh doanh vào năm 2016 theo giấy Chứng nhận đăng ký kinh doanh do Sở Kế hoạch & Đầu tư TP.HCM cấp; Là đơn vị chuyên nghiệp trong lĩnh vực sản xuất và triển khai các sản phẩm Công nghệ thông tin.
Xây dựng Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển BiTech trở thành doanh nghiệp chuyên nghiệp về hoạt động, vững mạnh về tổ chức và tiên tiến về công nghiệp sản xuất.
Không ngừng mở rộng quy mô, tăng cường năng lực sản xuất, tiếp thị và cung cấp dịch vụ một cách hiệu quả trên phạm vi toàn lãnh thổ Việt Nam
Review Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech
4.0
1 review
Những nghề phổ biến tại Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech
Bạn làm việc tại Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty Đầu Tư Phát Triển BiTech
Click để đánh giá