Mô tả công việc
- To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
- To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.
- To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
- To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
- To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
- To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
- To review lower cost substitute materials with all departments.
- To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
- Perform other related duties and special projects as requires by Head of Department both within and outside the Hotel.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Accounting, Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
- Have experience in purchasing or procurement, preferably in the hospitality industry.
- Knowledge of inventory management systems;
- Negotiation and interpersonal skills and strong attention to detail and accuracy;
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language;
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint);
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.
Contact infor:
(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)
Công Ty TNHH Đầu Tư Sản Xuất Xuất Nhập Khẩu Phú Hưng là đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp quà tặng, khuyến mãi uy tín và thành công cho nhiều Tập Đoàn và Công ty lớn tại thị trường Việt Nam. Trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển công ty Phú Hưng đã có những bước tiến và thành công nhất định, sản phẩm Phú Hưng đã có mặt trên toàn quốc. Phú Hưng đã có kinh nghiệm dày dặn trong việc thăm dò, nghiên cứu, và trải nghiệm thị trường hàng quà tặng, hàng khuyến mại, hàng hóa phục vụ sản xuất cho các công ty đóng tại thành phố Hồ Chí Minh cùng các vùng lân cận.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành