Việc làm Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Kim Phú

Cập nhật 12/04/2024 23:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Kim Phú
[TAM SƠN] HCM - Client Advisor/ Nhân viên Bán hàng (Hermes)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.

From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.

The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.

Sales Performance:

  • Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients

  • Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI

  • Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team

  • Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of

  • Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Client Management:

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Store Operations:

  • Perform store duties as assigned by management team

  • Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input

  • Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines

  • Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties

  • Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines

  • Participate in store stock take and cycle-counts

  • Respect Brand standards in terms of grooming and behavior

  • Follow working schedule as planned by management team

  • Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store

Compliance and Standards:

  • Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.

  • Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment 

  • A natural passion for people and service

  • A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures

  • A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile

  • Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry

  • A good level in English

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Kim Phú
Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Kim Phú Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
80 Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty TNHH Đầu tư Thương mại và Dịch vụ Kim Phú - Thương hiệu thời trang Fiona.

Là thương hiệu thời trang công sở cao cấp đã có mặt trên thị trường hơn 10 năm và dành được nhiều sự ủng hộ của khách hàng mộ điệu thời trang.

Với đội ngũ nhà thiết kế, kỹ thuật và nhân công lành nghề cùng chuỗi cửa hàng - đại lý rộng khắp trên cả nước. Fiona phát huy thế mạnh của mình trong dòng thời trang công sở cho chị em phụ nữ và dòng thời trang len, cotton cho cả nam và nữ.

Với phương châm luôn quan tâm và không ngừng nâng cao chất lượng sản phẩm, tạo dựng mức giá hợp lý cùng dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất để hướng tới trở thành thương hiệu thời trang công sở hàng đầu tại Việt Nam.

Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên phù hợp, có đủ đam mê và tâm huyết để cùng chúng tôi xây dựng lên một đại gia đình, với thương hiệu Thời trang Fiona ngày càng lớn mạnh.

Bạn làm việc tại Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Kim Phú? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Kim Phú

Đầu Tư Thương Mại Và Dịch Vụ Kim Phú

Click để đánh giá