Mô tả công việc
To manage the daily operations of the department ensuring that the department runs effectively and efficiently at all times whilst providing quality customer service.
To ensure all guests receive the most updated information, answer all queries and resolve problems arising from guest requests and service is provided in a timely manner.
Ensure communication between Concierge and Bell Desk staff and other departments of the Hotel is timely, accurate and professional at all times.
Develop good working relationships with external suppliers to ensure guests receive quality goods and services that meet the hotel’s standards.
Provide training to new team members.
Ensure on-going development of Concierge colleagues by ensuring performance reviews are conducted as per Hotel’s procedure.
Maintain a high level of skilled staff through training as per Hotel’s requirements.
Recognize and establish a good rapport with VIP’s and regular guests.
Ensure the professional presentation of the department and hotel lobby.
Ensure the effective resolution of any issues raised by clients or individual guests.
Maintain current product knowledge of events, concerts and on going activities ion the Strip.
Through leadership and supervision encourage behaviors that promote health and safety responsibility, accountability and awareness.
Adhere to all Company policies and procedures.
Report accidents, injuries, unsafe work conditions and / or security issues to supervisors.
Perform ad-hoc job duties as assigned by the Chef Concierge or Hotel Management.
Listen to comments, criticisms, and feedback from guests, employees and other managers to gain an understanding of strength and opportunity to improve personal/property performance.
Ensure compliance with company standards, policies, and guidelines, local government regulations.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- A vacation allowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals and families;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
Minimum 2 years of experience in the field of 5-star hotels
· Positive attitude and good communication skills
· Commitment to delivering a high level of customer service
· Excellent grooming standards
· Flexibility to respond to a variety of different work situations
· Ability to work on your own and as part of a team
· Knowledge of the local area
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Công ty TNHH Đầu tư và Kinh Doanh dịch vụ bảo vệ Đệ Nhất được thành lập từ năm 2005 và là một trong những công ty cung cấp dịch vụ an ninh tổng thể lớn nhất Việt Nam. Với trụ sở chính đặt tại Hà Nội, 02 văn phòng đại diện tại TP. HCM và Sydney, Úc, chúng tôi tự tin sẽ mang đến cho khách hàng những dịch vụ chuyên nghiệp với nguồn lực sẵn có trải dài từ Bắc vào Nam. Với đội ngũ quản lý trên 20 năm kinh nghiệm và nhân viên bảo vệ giàu chuyên môn, kinh nghiệm cùng tác phong chuyên nghiệp, hiện nay Công ty TNHH Đầu tư và Kinh doanh Dịch vụ bảo vệ Đệ Nhất đã được các Khách hàng trên khắp cả nước tin tưởng hợp tác và giao nhiệm vụ bảo vệ an ninh an toàn tài sản tại các Công ty, nhà máy, nhà xưởng tại các Khu CN trên khắp cả nước, ngoài ra Công ty Đệ Nhất còn cung cấp các sản phẩm an ninh an toàn cho các nhà máy như : hệ thống camera, hệ thống âm thanh, hệ thống báo trộm, hệ thống nhà xe thông minh...