- Customer Insight:
- Organize to find and exploit effectively potential customers for CBC:
- Analyze market potential, build relationships with organizations, associations, state management agencies in charge to find potential customers in line with the development orientation of CBC
- Organize to exploit effectively potential customers developed by CBC and/ or distributed by CIBG
- Products and Price:
- Design product solutions and pricing policies to meet the needs of customers / groups of customers at CBC
- Organize and deploy activities to update CIBG products, policies and business programs in accordance with CIBG's orientation at CBC
- Sales and service:
- Implement and supervise the implementation of customer care policies and programs at CBC
- Develop business plans, deploy and manage CBC activities according to CIBG's direction from period to period in order to effectively implement business plans and objectives.
- Coordinate, supervise, directly/supportly, monitor, analyze, periodically evaluate and effectively implement the business objectives of CBC's department and employees.
- Service quality management:
- Implement and supervise to ensure effective implementation of regulations on service quality standards of CBC and CBC employees.
- Regularly check and supervise service quality for CBC departments / employees, especially positions in direct contact with customers.
- Make plans periodically to contact and communicate with customers to obtain opinions and improve the service quality of CBC
- Risk management
- Urge and remind CBC's employees to fully and effectively control the credit quality at CBC
- Tightly control problem debts, coordinate in handling problem debts
- Participate/support in checking the customers' actual use of capital issued credit at CBC according to regulations.
- Implement and promote a culture of compliance và manage operational risk at the unit
- Lead as an example
- Direct and help to establish principles and priorities in risk management
- Coordinate with relevant units, assess, execute and monitor operational risks at the unit
- Report immidiately incident;
- Operation
- Manage, ensure that the activities of employees at CBC strictly comply with the regulations, procedures, instructions ... related
- Approve / propose approval and sign contracts and documents related to CBC activities within authorization
- Approve / propose approval of financial expenditures within the scope of authority
- Effective management
- Effectively manage the CBC's customer portfolio according to TCB's guidelines, regulations
- Strictly manage the CBC's business results and performance compared to the assigned targets
- Other jobs: ther duties assigned by the Regional Director, Regional CIBG Director
PEOPLE MANAGEMENT
- Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
- Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
- Manage team performance và provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
- Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching và feedback, etc.
- Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
- Responsible for developing talents within the team
- Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
- Understand và communicate relevant HR offerings to team members.
- University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
- Minimum of 8+ years in the field of sales, management and sales promotion in banking and finance for corporate customers, at least 4 years experience in management position
- English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Công ty TNHH DV Bảo vệ Ngày & Đêm do các cựu sỹ quan quân đội và công an giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực an ninh sáng lập và lãnh đạo, được Bộ Công An cấp giấy chứng nhận Đủ Điều Kiện An Ninh Trật Tự hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
Đặc biệt, Công ty Bảo vệ Ngày & Đêm còn được Bộ Công An cho phép tự tổ chức các khóa đào tạo nghiệp vụ bảo vệ, và được Bộ Công An sát hạch cấp chứng chỉ nghề cho Vệ Sỹ.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng bảo hiểm đầy đủ bao gồm BHXH, BHTN, BHYT
- Bảo hiểm tai nạn trị giá 20.000.000đ được đóng miễn phí cho người lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào ngày 12/08/2003, có Trụ sở Đăng ký kinh doanh tại 33 Nhất Chi Mai, P.13, Quận Tân Bình, TP.HCM và Văn Phòng Chính tại Số 7, Đường số 7, Phường An Phú, TP. Thủ Đức, TP.HCM.
- Công ty TNHH DV Bảo vệ Ngày & Đêm do các cựu sỹ quan quân đội và công an giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực an ninh sáng lập và lãnh đạo, được Bộ Công An cấp giấy chứng nhận Đủ Điều Kiện An Ninh Trật Tự hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
Mission
Phương châm “Lấy chất lượng dịch vụ làm động lực phát triển công ty” được xem như là kim chỉ nam cho mọi hành động, theo đồng chí Ngô Chí Hiếu (Tổng Giám đốc Công ty Bảo vệ Ngày & Đêm) thì “Chất lượng dịch vụ chính là chất lượng người vệ sỹ”, ngoài những yếu tố khác thì người vệ sỹ của Ngày & Đêm phải hội đủ các tiêu chuẩn: “NHÂN – NGHĨA – TRÍ – TÍN – DŨNG” vì vậy, khẩu hiệu: “Rèn đức, luyện tài xứng danh vệ sỹ” được tập thể CBNV Ngày & Đêm, rèn luyện một cách khoa học vận dụng sáng tạo trong thực thi nhiệm vụ.